eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaZagospodarowanie terenów zielonych - Park nad Stawami, tereny retencyjne w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie terenów zielonych – Park nad Stawami, tereny retencyjne w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/971552

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów zielonych – Park nad Stawami, tereny retencyjne w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39247160-407e-4e38-bcb0-17b77142e3df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów zielonych – Park nad Stawami, tereny retencyjne w Oleśnicy”.
Teren dotyczący opracowania zlokalizowany jest w północnej części Oleśnicy na obszarze Natura 2000, na działkach o numerach: 9/16, 19 i 21 AM-22, 10, 12, 13, 14 i 15 AM-8 obręb Rataje oraz 21/3 i 23 AM-23 oraz 1, 2 AM-9 i 1, 2/2 AM-10 obręb Oleśnica, będących własnością Gminy Miasto Oleśnica i Skarbu Państwa. Obecnie na danym obszarze miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego jest w trakcie opracowywania.
W ramach umowy należy zaprojektować ścieżkę z nawierzchni przepuszczalnej m.in. żwirowej, grysowej na grobli po północnej stronie stawu, łączącej nowoprojektowany do zagospodarowania teren z istniejącym układem ścieżek w Parku nad Stawami poprzez 3 ścieżki na pomostach i mostach, podświetlane lampami solarnymi oraz pomost spacerowy wchodzący w głąb stawu. W obrębie nowego terenu powinny pojawić się również elementy małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci. Na całym terenie objętym projektem należy wykonać inwentaryzację drzew i krzewów wraz z opinią dendrologiczną, w celu uporządkowania istniejącej zieleni, poprzez uwzględnienie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew i krzewów oraz usunięcie chorych i suchych okazów, a także zaprojektować nowe nasadzenia komponujące się z istniejącą zielenią, w obrębie terenu zaznaczonego na załączonej mapie. Od strony ul. Kukuczki należy zaprojektować miejsce poboru wody ze stawu wraz z dojazdem. Ponadto należy zinwentaryzować stan istniejących urządzeń wodno-melioracyjnych i przewidzieć ich modernizację lub przebudowę, w zależności od potrzeb oraz wykonać analizę zlewni dla projektowanego obszaru z uwzględnieniem funkcji przeciwpowodziowej i retencyjnej zbiornika, w powiązaniu z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną.
Przed wykonaniem właściwego projektu należy przedstawić do akceptacji 2 koncepcje wraz oraz wizualizację wybranej przez Zamawiającego koncepcji zagospodarowania danego terenu. W celu uzgadniania rozwiązań projektowych Zamawiający wymaga konsultacji roboczych zespołu projektowego w Urzędzie Miasta Oleśnicy.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty do opracowania dokumentacji projektowej, w wyniku której należy uzyskać ostateczną decyzję pozwolenie na budowę lub kompletne zgłoszenie robót budowlanych dla zadania pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych – Park nad stawami, tereny retencyjne w Oleśnicy” w następującym zakresie:
1) uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy:
a) mapy do celów projektowych, na podstawie mapy numerycznej w postaci drukowanej oraz elektronicznej – pliki dgn oraz pdf,
b) wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów,
c) opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do prowadzenia prac (w tym m.in. decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, SDM, ZUDP, itp.),
d) zatwierdzenia organizacji ruchu tymczasowej na czas realizacji robót (jeżeli będzie wymagana przez SDM),
e) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana),
f) decyzji pozwolenie na wycinkę drzew,
g) decyzji lokalizacji celu publicznego (jeżeli będzie wymagana),
h) decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych,
2) wykonanie dokumentacji projektowej:
a) projekt budowlany w 6 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, xls, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,
b) projekt wykonawczy w 5 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, xls, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,
c) przedmiar i kosztorys inwestorski w 3 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne ath, kst) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, xls, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,
e) zatwierdzona organizacja ruchu na czas budowy w 3 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive (jeżeli będzie konieczna),
f) inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną w 2 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, xls, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,
g) opinia geologiczna z ilością odwiertów niezbędną do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej lecz nie mniejszą niż 5 szt. otworów geotechnicznych o głębokości min. 3 m, Zamawiający wymaga wnikliwej analizy warunków gruntowo-wodnych, w celu ustalenia właściwych założeń konstrukcyjnych oraz robót towarzyszących wykonawstwu zamówienia.
h) inne opracowania niezbędne do realizacji robót w 2 egz. w postaci papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. doc, xls, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive.

Termin wykonania projektu budowlanego do 250 dni od daty zawarcia umowy, a pozostałych opracowań do 30 dni od odbioru projektu budowlanego. Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót w terminie do 3 dni od odbioru projektu budowlanego. Kompletna dokumentacja projektowa – w terminie do 322 dni od daty zawarcia umowy

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych, powód niedokonania podziału zamówienia na części: zamówienie jest odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw, a podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i wymuszałby koordynację prac pomiędzy wykonawcami poszczególnych części, co prowadziłoby do komplikacji prac i możliwego wzrostu cen ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIM-PROJEKT MAGDA WOJCIECHOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6171527912

7.3.3) Ulica: KOŚCIELNA 26

7.3.4) Miejscowość: KOWALEW

7.3.5) Kod pocztowy: 63-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1 Krzysztof Pilarczyk, Projektant w specjalności konstrukcyjno - budowalnej
2 Barbara Nizio Projektant w specjalności wodno-melioracyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.