Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441064/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TP67_Termomodernizacja i remont budynków przy ul. Prądzyńskiego 3 i 20 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP67_Termomodernizacja i remont budynków przy ul. Prądzyńskiego 3 i 20 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55293f2-334a-4fb1-8761-19eda4cc1a37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 72_Termomodernizacja wraz z remontem budynków: Prądzyńskiego 20, Prądzyńskiego 39, Prądzyńskiego 3, Więckowskiego 20, Więckowskiego 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/67/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3186012,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2844035,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prądzyńskiego 3 we Wrocławiu w zakresie:- remontu elewacji frontowej,
- docieplenie elewacji podwórzowej,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- remontu dachu, docieplenie poddasza, docieplenie stropu parteru,
- wykonanie anteny zbiorczej.
W zakresie branży architektura i konstrukcja:
1) Remont elewacji frontowej budynku w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie warstwy wykończeniowo – wygładzającej
f) Odtworzenie detali sztukatorskich
g) Malowanie farbą krzemianową
h) Hydrofobizacja powierzchni
i) Wymiana stolarki okiennej
j) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej
2) Remont wraz z dociepleniem elewacji tylnej w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS
f) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej.
W zakresie branży elektrycznej:
1) Wykonanie anteny zbiorczej wraz z doprowadzeniem przewodów do odbiorników w mieszkaniach oraz wykonaniem instalacji odgromowej dla anteny zbiorczej.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze, decyzje pozwolenia na budowę nr 3435/2019 z dnia 17.07.2019 r. oraz 3365/2019 z dnia 26.07.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIORB), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
WIZJA LOKALNA - Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Matuszakiem tel.: 71 326 41 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312300-0 - Instalowanie anten
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1638224,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Prądzyńskiego 20 we Wrocławiu w zakresie:- remontu elewacji frontowej,
- docieplenie elewacji podwórzowej i bocznej,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- remontu dachu,
- docieplenie poddasza, docieplenie stropu parteru.
W zakresie branży architektura i konstrukcja:
1) Remont części strychowej budynku w tym:
a) Odbicie lużnych odspojonych tynków
b) Uzupełnienie wypraw tynkarskich
c) Docieplenie ścian od strony strychowej zgodnie z dokumentacją projektową
d) Docieplenie stropu poddasza zgodnie z dokumentacją projektową
2) Remont dachu w tym:
a) Prace rozbiórkowe
b) Wzmocnienie i wymiana elementów więźby dachowej,
c) Przemurowanie kominów powyżej stropu strychu,
d) Montaż wyłazu dachowego,
e) Pokrycie dachu
f) Wymiana obróbek blacharskich dachu,
g) Wymiana orynnowania,
3) Ocieplenie stropu przyziemia
4) Remont elewacji frontowej w tym :
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie warstwy wykończeniowo – wygładzającej
f) Odtworzenie detali sztukatorskich
g) Malowanie farbą krzemianową
h) Hydrofobizacja powierzchni
i) Wymiana stolarki okiennej
j) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej
5) Remont wraz z dociepleniem elewacji tylnej oraz przejazdu bramowego w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS
f) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej
W zakresie branży elektrycznej :
1) Wykonanie anteny zbiorczej wraz z doprowadzeniem przewodów do odbiorników w mieszkaniach oraz wykonaniem instalacji odgromowej dla anteny zbiorczej.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze, decyzje pozwolenia na budowę nr 3435/2019 z dnia 17.07.2019 r. oraz 3365/2019 z dnia 26.07.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIORB), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
WIZJA LOKALNA - Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Matuszakiem tel.: 71 326 41 25
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312300-0 - Instalowanie anten
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1205811,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887145,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213434,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887145,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717
7.3.3) Ulica: Wielkopolska 27A
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887145,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298866,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1887190,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298866,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717
7.3.3) Ulica: Wielkopolska 27A
7.3.4) Miejscowość: Twardogóra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298866,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.