eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławTP67_Termomodernizacja i remont budynków przy ul. Prądzyńskiego 3 i 20 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TP67_Termomodernizacja i remont budynków przy ul. Prądzyńskiego 3 i 20 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP67_Termomodernizacja i remont budynków przy ul. Prądzyńskiego 3 i 20 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55293f2-334a-4fb1-8761-19eda4cc1a37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 72_Termomodernizacja wraz z remontem budynków: Prądzyńskiego 20, Prądzyńskiego 39, Prądzyńskiego 3, Więckowskiego 20, Więckowskiego 21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/67/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3186012,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2844035,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prądzyńskiego 3 we Wrocławiu w zakresie:
- remontu elewacji frontowej,
- docieplenie elewacji podwórzowej,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- remontu dachu, docieplenie poddasza, docieplenie stropu parteru,
- wykonanie anteny zbiorczej.
W zakresie branży architektura i konstrukcja:
1) Remont elewacji frontowej budynku w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie warstwy wykończeniowo – wygładzającej
f) Odtworzenie detali sztukatorskich
g) Malowanie farbą krzemianową
h) Hydrofobizacja powierzchni
i) Wymiana stolarki okiennej
j) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej
2) Remont wraz z dociepleniem elewacji tylnej w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS
f) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej.
W zakresie branży elektrycznej:
1) Wykonanie anteny zbiorczej wraz z doprowadzeniem przewodów do odbiorników w mieszkaniach oraz wykonaniem instalacji odgromowej dla anteny zbiorczej.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze, decyzje pozwolenia na budowę nr 3435/2019 z dnia 17.07.2019 r. oraz 3365/2019 z dnia 26.07.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIORB), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
WIZJA LOKALNA - Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Matuszakiem tel.: 71 326 41 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312300-0 - Instalowanie anten

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1638224,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Prądzyńskiego 20 we Wrocławiu w zakresie:
- remontu elewacji frontowej,
- docieplenie elewacji podwórzowej i bocznej,
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- remontu dachu,
- docieplenie poddasza, docieplenie stropu parteru.
W zakresie branży architektura i konstrukcja:
1) Remont części strychowej budynku w tym:
a) Odbicie lużnych odspojonych tynków
b) Uzupełnienie wypraw tynkarskich
c) Docieplenie ścian od strony strychowej zgodnie z dokumentacją projektową
d) Docieplenie stropu poddasza zgodnie z dokumentacją projektową
2) Remont dachu w tym:
a) Prace rozbiórkowe
b) Wzmocnienie i wymiana elementów więźby dachowej,
c) Przemurowanie kominów powyżej stropu strychu,
d) Montaż wyłazu dachowego,
e) Pokrycie dachu
f) Wymiana obróbek blacharskich dachu,
g) Wymiana orynnowania,
3) Ocieplenie stropu przyziemia
4) Remont elewacji frontowej w tym :
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie warstwy wykończeniowo – wygładzającej
f) Odtworzenie detali sztukatorskich
g) Malowanie farbą krzemianową
h) Hydrofobizacja powierzchni
i) Wymiana stolarki okiennej
j) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej
5) Remont wraz z dociepleniem elewacji tylnej oraz przejazdu bramowego w tym:
a) Odbicie luźnych odspojonych tynków
b) Wykonanie ewentualnych napraw i przemurowań
c) Odgrzybienie i przygotowanie starego podłoża pod nowe wyprawy tynkarskie
d) Uzupełnienie tynków
e) Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS
f) Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej
W zakresie branży elektrycznej :
1) Wykonanie anteny zbiorczej wraz z doprowadzeniem przewodów do odbiorników w mieszkaniach oraz wykonaniem instalacji odgromowej dla anteny zbiorczej.
Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany, projekty wykonawcze, decyzje pozwolenia na budowę nr 3435/2019 z dnia 17.07.2019 r. oraz 3365/2019 z dnia 26.07.2019 r., specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWIORB), przedmiary robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące integralną część SWZ.
WIZJA LOKALNA - Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. W sprawie wizji lokalnej prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Matuszakiem tel.: 71 326 41 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312300-0 - Instalowanie anten

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1205811,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887145,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213434,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887145,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717

7.3.3) Ulica: Wielkopolska 27A

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887145,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298866,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1887190,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298866,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXIMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112029717

7.3.3) Ulica: Wielkopolska 27A

7.3.4) Miejscowość: Twardogóra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-416

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298866,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.