eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceCAZS.261.3.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2024"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CAZS.261.3.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolberga 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CAZS.261.3.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21332f91-128d-4c2b-af67-66206c3fdc47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066144/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Szkolenia grupowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494082

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CAZS.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 557606,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 20 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 190. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające
z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2024 poz. 1210). Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia danej grupy przeprowadzić minimum:
1) 50 godzin w zakresie prawa jazdy kat. C w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin za-jęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawienia do kierowa-nia pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018.1885 z późn. zm.);
2) 140 godzin kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych (8 godzin jazdy w ruchu drogowym i 2 godziny jazdy w warunkach specjalnych na macie poślizgowej lub na symulatorze);
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. C zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie i psychologiczne. Po ukończonym kursie wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczny. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C oraz egzaminu z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 150886,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. E/C” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz.U.2024.1210). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Po ukończonym kursie wykonawca opłaci egzamin państwowy.
Celem szkolenia jest przygotowanie każdego z uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na kat. E. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminów państwowych uzyskanie prawa jazdy na kat. E.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 22380,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: I moduł szkolenia to zagadnienia dotyczące pracy przedstawiciela handlowego, a II moduł odpowiednie zagadnienia wynikające
z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2024.1210). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie. Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. B zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu
i dostarczy zamawiającemu. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego w zakresie teorii i praktyki kat. B oraz uzyskanie kompetencji do pracy w zawodzie przedstawiciel handlowy. Po ukończonym kursie wykonawca opłaci egzaminy państwowe – teoretyczny i praktyczny. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminów państwowych uzyskanie prawa jazdy na kat. B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs ADR – podstawowy + cysterny” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestro-wanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Pro-gram kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: ochrona towarów niebezpiecznych, główne rodzaje zagrożeń - podstawy klasyfikacji towarów niebezpiecznych, rozpoznawanie zagro-żeń na podstawie nalepek i znaków, działania zapobiegawcze i środki bezpieczeństwa właściwe dla różnych rodzajów zagrożeń, odpowiedzialność kierowcy i innych uczestników przewozu towarów niebezpiecznych.
Realizacja programu musi być zgodna z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2024 r. poz. 643) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa
i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2021 r. poz. 2150). Po ukończonym kursie wykonawca opłaci egzamin państwowy. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy kat. B” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 165. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: metodyka nauczania, prawo o ruchu drogowym, bezpieczeństwo ruchu drogowego, technika i taktyka jazdy, technika kierowania pojazdem i obsługa pojazdu, praktyka instruktorska. Realizacja programu musi być zgodna z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2024.1210) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się
o uprawienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018.1885 z późn. zm.) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Zajęcia zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika do uzyskania umiejętności prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych na kursach dla kandydatów na kierowców. Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzamin państwowy. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego legitymacja instruktora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 27975,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Diagnosta samochodowy” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Zasady BHP wynikające z obowiązujących przepisów, organizacja stacji kontroli pojazdów, ogólny przedmiot i zakres okresowego badania technicznego pojazdu, kontrola prawidłowości działania świateł sygnalizacyjnych oraz pozostałego osprzętu elek-trycznego, budowa i zasada działania ogranicznika prędkości, tok postępowania przygotowawczego przed właściwym badaniem: kolejność postępowania, zasady korzystania z aktów prawnych, szcze-gółowa analiza przepisów dotyczących pojazdów przystosowanych do zasilania gazem, badanie instalacji gazowej i zasady wypełniania wymaganych dokumentów, pomiary ustawienia kół i osi, pomiary sprawności amortyzatorów, zasady i kryteria oceny dodatkowej stanu technicznego nad-wozia, ramy.
Realizacja programu musi być zgodna z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 1251 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 28 listopada 2014 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania diagnostów oraz wzorów dokumentów z tym związanych (Dz.U. 2021.1921). Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne każdego uczestnika szkolenia do wykonywania zawodu diagnosty samochodowego. Po ukończonym kursie wykonawca opłaci egzaminy państwowy. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator wózka jezdniowego” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowa-nych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 35. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: budowa i typy stosowanych wózków jezdnio-wych, czynności operatora przy obsłudze wózków, wiadomości z zakresu bhp i ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, obsługa i wymiana butli w wózkach napędzanych gazem, prak-tyczna nauka jazdy i manewrowanie osprzętem wózków. Realizacja szkolenia musi być zgodna z Rozporządzeniem z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytko-waniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2020 r. poz. 852). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku z egzaminu kwalifikacyjnego. Wy-konawca zorganizuje i przeprowadzi niezbędne badania lekarskie. Dla absolwentów kursu należy zorganizować i opłacić egzamin zewnętrzny - teoretyczny i praktyczny. Absolwenci otrzymują za-świadczenie o ukończeniu kursu oraz po pozytywnym zdaniu egzaminu zewnętrznego – uprawnie-nie do obsługi wózka jezdniowego wydane przez UDT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator koparko-ładowarki kl. III” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zareje-strowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP, materiały eksploatacyjne, technologia robót, bu-dowa i obsługa koparko-ładowarek, organizacja pracy koparko-ładowarkami. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicz-nych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U 2018 poz. 583 z późn. zm.) oraz wytycz-nymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie kandydata do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki zgodnie z obec-nie obowiązującymi normami, przepisami oraz wiedzą techniczną. Wykonawca szkolenia zorganizu-je i opłaci egzamin państwowy na uprawnienia operatora koparko-ładowarki przed komisją IMBiGS. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego – świadectwo kwalifikacyjne oraz książeczka operatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14250,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator koparki kl. III” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP, materiały eksploatacyjne, technologia robót, budowa i obsługa koparek, organizacja pracy koparką. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Rozpo-rządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pra-cy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. 2018 poz. 583 z późn. zm.) oraz wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie kandydata do wykonywania zawodu operatora koparki zgodnie z obecnie obowiązującymi normami, przepisami oraz wiedzą techniczną. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy na uprawnienia operato-ra koparki przed komisją IMBiGS. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest za-świadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego – świadectwo kwalifikacyjne oraz książeczka operatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14250,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator walca drogowego kl. II wszystkie” typy dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 102. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP, technologia robót, budowa i obsługa walców drogowych, organizacja pracy operatora walca drogowego. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.2018 poz. 583 późń. zm.). Wykonawca zorganizuje
i przeprowadzi badania lekarskie. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zawodzie operator walca drogowego. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego – świadectwo oraz książeczka operatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Spawacz MAG – 135 + TIG - 141” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 248. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN ISO 9606 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. 2000 nr 40 poz. 470). Wykonawca w celu zagwarantowania efektywnej i sprawnej pracy w trakcie szkolenia musi zabezpieczyć dla każdego uczestnika szkolenia indywidualny dostęp do stanowiska spawalniczego i innych stanowisk niezbędnych do prawidłowego przeprowadzania zajęć praktycznych. Wykonawca w trakcie szkolenia musi zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz nauki każdemu uczestnikowi. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania lekarskie. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie metod MAG i TIG. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin państwowy. Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie – po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego - Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczkę Spawacza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Opiekun osób starszych” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. zajęcia teoretyczne i praktyczne obejmujące m.in. następujące zagadnienia: wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, wykonywanie czynności wspierających biologiczne funkcje życiowe podopiecznego, organizowanie czasu wolnego podopiecznemu i dotrzymanie towarzystwa, udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej. Potwierdzeniem ukończenia będzie zaświadczenie wydawane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2023 poz. 2175) i / lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. 2014 r. poz. 667).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12387,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Opiekunka w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Program kursu musi zawierać zagadnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 25.03.2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klu-bie dziecięcym oraz dziennego opiekuna (Dz. U. 2020 r. poz. 1205 z późń. zm.). tj:
1. Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki (20 godzin)
2. Rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa (25 godzin)
3. Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka (120 godzin)
4. Kompetencje opiekuna dziecka (35 godzin)
5. Praktyki zawodowe (80 godzin)
Przygotowując ofertę tego szkolenia zagadnienia określone w wyżej wymienionych punktach 1 – 4 należy traktować jako zajęcia teoretyczne, a praktyki zawodowe jako zajęcia praktyczne.
Celem kursu jest nabycie kwalifikacji przez uczestników szkolenia do pracy w żłobku lub klubie dziecięcym oraz przygotowanie uczestników do umiejętnego stosowania metod wspomagania
i wspierania rozwoju dzieci. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, które uprawnia do podjęcia pracy w w/w zawodzie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 33747,50 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Rejestratorka medyczna” dla 7 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kur-su musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady pracy w służbie zdrowia, omówienie ustaw, na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organizacja i elementy wizerun-ku sekretariatu medycznego, rozwiązania prawne związane z RODO, obsługa korespondencji wy-chodzącej i przychodzącej, rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowot-nych, prowadzenie dokumentacji medycznej, profesjonalna obsługa pacjenta, kultura i etyka za-wodu, tajemnica zawodowa, współpraca z trudnym klientem, obsługa komputera i urządzeń biu-rowych, rejestracja pacjentów, elektroniczna dokumentacja medyczna. Dokumentem potwierdza-jącym ukończenia szkolenie jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14827,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Zawodowy kurs stylizacji paznokci” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 50. Program kursu musi zawierać m.in. omówienie zagadnień związanych z przepisami bhp
w kontekście stylistek paznokci, organizacji pracy w salonie kosmetycznym, procesów dezynfekcji
i sterylizacji narzędzi, budowy paznokcia, ze szczególnym uwzględnieniem chorób paznokci, dłoni
i stóp, rodzaje stylizacji i przedłużania paznokci, technika żelowa na szablonach. Uczestnicy szkolenia otrzymają wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do samodzielnego przeprowadzenia zabiegu stylizacji paznokci.
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13033,35 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Henna pudrowa + geometria laminacja brwi” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 30. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP i higiena pracy, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, anatomiczna budowa włosa, metody regulacji brwi, geometria i architektura brwi, siatka
i model wyznaczania kształtu, środki do farbowania, laminowanie i rekonstrukcja brwi, henna pudrowa, botoks brwi. Postępowanie w przypadku alergii, pielęgnacja pozabiegowa. Uczestnicy szkolenia otrzymają wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego przeprowadzenia zabiegu, którego celem jest zmiana kształtu oraz kierunku wzrostu włosków brwi. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Przedłużanie i zagęszczanie rzęs” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 30. Program kursu musi zawierać m.in. zasady BHP i higieny pracy, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, zajęcia praktyczne dotyczące różnych sposobów przedłużania rzęs, w szczególności metodą: 1:1, 2:1 i 3:1.
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13125,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń” dla 7 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: prawo pracy
i kodeks cywilny, zasady wypłaty wynagrodzeń, ewidencja wynagrodzeń, lista płac, ubezpieczenia społeczne, świadczenia z ubezpieczeń społecznych, podatek dochodowy od osób fizycznych, międzynarodowe prawo podatkowe w zakresie dochodów osobistych, akta pracownicze oraz dokumentacja kadrowo-płacowa, komputerowe zajęcia kadrowo-płacowe, w tym Kadry i Płace, Symfonia, Płatnik. Dodatkowym modułem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL – Certyfikat ECDL BASE. W trackie realizacji zajęć przy komputerze wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy biurowej w zakresie kadr i wynagrodzeń oraz poszerzenie wiedzy z obsługi programów komputerowych i uzyskanie certyfikatu ECDL BASE. Wykonawca zorganizuje i opłaci przeprowadzenie egzaminu ECDL dla każdego uczestnika kursu. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie, a po pozytywnym zdaniu egzaminu – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 22386,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Profesjonalna obsługa sekretariatu” dla 7 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zareje-strowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 50. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady pracy w sekretariacie, organi-zacja i elementy wizerunku sekretariatu, etyka i sztuka dyplomacji w pracy sekretariatu, przygoto-wywanie dokumentów do podpisu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zasady redagowania pism, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10458,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Florysta z obsługą kasy fiskalnej” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestro-wanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Pro-gram kursu musi zawierać m.in. zakup asortymentu, pielęgnacja roślin, tworzenie kompozycji flory-stycznych, tworzenie wieńców okolicznościowych i dekoracji roślinnych, stylizacja pomieszczeń ma-teriałem roślinnym na różne okazje, wymogi prawne, rodzaje kas fiskalnych i terminali płatniczych, rodzaje płatności na kasie fiskalnej, sprzedaż na kasie, raporty, odpowiedzialność kasjera, zajęcia praktyczne. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Kwalifikowany pracownik ochrony” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 190. Program kursu musi zawierać m.in przedstawienie ogólnych zasad i warunków wykonywania zawodu pracownika ochrony, pierwszą pomoc, bloki tematyczne tj. ochrona osób, ochrona mienia, konwojowanie, etyka zawodowa pracownika ochrony, podstawy psychologii. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021 poz. 1995). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania kwalifikacji umożliwiających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia jest zaświadczenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Kurs kucharski z obsługą przyjęć okolicznościowych” dla 5 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP i HACCP, procesy technologiczne w kuchni, zasady komponowania potraw, sporządzanie potraw kuchni świata - m.in. włoska, tajska, kombinacje kuchni fusion, przyjęcia okolicznościowe, zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, sporządzanie potraw z warzyw, ryb. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia zapewni uczestnikom szkolenia bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Miejsce, w którym będą realizowane zajęcia szkoleniowe musi być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy 5 – osobowej. Wykonawca zorganizuje szkolenie w odpowiednio przystosowanym
i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym, w którym będzie realizowana część teoretyczna
i praktyczna szkolenia. W trakcie zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić indywidualny dostęp do sprzętu gastronomicznego spełniającego wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 27700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy KRZYSZTOF Krzysztof Bąk Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591951676

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-22 do 2024-12-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy KRZYSZTOF Krzysztof Bąk Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591951676

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-05 do 2024-11-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy KRZYSZTOF Krzysztof Bąk Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591951676

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-04 do 2024-12-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-02 do 2024-12-06

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy ,,Krzysztof” Krzysztof Bąk Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95919516776

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-21 do 2024-12-18

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMIX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572880123

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-15 do 2024-11-05

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-07 do 2024-11-20

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBUD Sp. z o. o. Ośrodek Szkolenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591571146

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-28 do 2024-11-29

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBUD Sp. z o. o. Ośrodek Szkolenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591571146

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-28 do 2024-11-29

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-28 do 2024-12-12

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-25 do 2024-12-11

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-22 do 2024-12-16

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11725,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11725,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neo Consulting & Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822373334

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-12 do 2024-12-04

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-12 do 2024-11-25

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-25 do 2024-11-29

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-02 do 2024-12-06

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19859,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19859,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19859,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - Centrum Kształcenia Zawodowego nr 2 w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19859,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-28 do 2024-11-26

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neo Consulting & Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822373334

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-12 do 2024-11-22

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-13 do 2024-12-03

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach- Centrum Kształcenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-23 do 2024-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.