eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont chodników i nawierzchni jezdni ul. Boya-Żeleńskiego w Łodzi z podziałem na II zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodników i nawierzchni jezdni ul. Boya-Żeleńskiego w Łodzi z podziałem na II zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f78eb5b-e069-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodników i nawierzchni jezdni ul. Boya-Żeleńskiego w Łodzi z podziałem na II zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f78eb5b-e069-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000422/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.4 Wykonastwo zastępcze dotyczące usterek na zadaniach inwestycyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2420060,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont chodników i nawierzchni jezdni ul. Boya-Żeleńskiego w Łodzi z podziałem na II zadania.
Zadanie 1: Wykonanie zastępcze usunięcia wad i usterek gwarancyjnych dla zadania Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi z podziałem na
6 części- Część 3 – Remont jezdni oraz chodników ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego od ul. Spornej do ul. Obrońców Westerplatte”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego i wad powstałych w okresie gwarancji jakości/rękojmi na wykonanej nawierzchni ul. Boya – Żeleńskiego obejmujące frezowanie nawierzchni, korytowanie i wymianę podbudowy z kruszywa granitowego 0-63, wykonanie nowych warstw bitumicznych.
Zadanie 2: „Remont nawierzchni chodnika i płyt postojowych przystanków autobusowych ul. Boya-Żeleńskiego na odcinku od ul. Spornej do ul. Bohaterów Westerplatte” Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu remontu chodnika, wykonanie płyt postojowych przystanków autobusowych, ustawienie wiat przystankowych wymiana krawężników, w zakresie jak
w załączonym formularzu cenowym, zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, na podstawie zawartej umowy (wzór umowy).
8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
– 130 dni kalendarzowych od podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2190080,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2486959,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2190080,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Wiśniewski oraz Bartłomiej Wiśniewski prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą Solid Beton Przemysław Wiśniewski , Bartłomiej Wiśniewski Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292752784

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 276

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-361

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2190080,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.