Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00441425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35e03628-5fec-4324-93fd-5969b039c24a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e03628-5fec-4324-93fd-5969b039c24a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:
1.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim” – w formule zaprojektuj i wybuduj;
1.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich –„Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim” – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
2. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
3. Planowany zakres zamówienia obejmuje:
3.1. Zakres Nr 1: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Tatrzańskiej w Drawsku Pomorskim” – w formule „Zaprojektuj i wybuduj”:
3.1.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 1 jest zaprojektowanie oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ich uzbrojeniem, przewidziane do realizacji w miejscowości Drawsko Pomorskie ul. Tatrzańska – Krótka..
3.1.2. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów.
3.1.3. Zakres nr 1 obejmuje w szczególności:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej na którą składają się: projekty budowlane sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, projekty techniczne, wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami, pozyskaniem map do celów projektowych, zgodami, uzgodnieniami i pozwoleniami w tym pozwoleniem na budowę,
b) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów,
c) odtworzenie istniejących chodników oraz nawierzchni drogi zgodnie ze wskazaniami zawartymi w dokumentacji oraz uzyskanymi warunkami od Zarządcy drogi,
d) wyłączenie z eksploatacji istniejącej sieci ogólnospławnej wraz z przełączeniem przyłączy do nowowybudowanych sieci,
e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
g) nadzór autorski projektanta.
3.1.4. Roboty objęte umową należy zaprojektować i wykonać zgodnie z Wytycznymi Zamawiającego zawartymi w PFU oraz wymogami Prawa Polskiego i UE. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia robót budowlanych lub w razie konieczności uzyska pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów.
3.1.5. Podane w PFU wielkości są tylko orientacyjne. Rzeczywiste dane zostaną ustalone na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlanego.
3.2. Zakres Nr 2: Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich –„Zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim”:
3.2.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie nr 2 jest zmiana zagospodarowania terenu gminnego, znajdującego się pomiędzy ul. 11 Pułku Piechoty, ul. Zamkową, ul. Sybiraków, ul. Bednarską w Drawsku Pomorskim, mająca na celu uporządkowanie sposobu parkowania przez wyznaczenie miejsc postojowych i zapewnienie ciągów komunikacji pieszej w dowiązaniu do istniejącego terenu, a także zagospodarowanie i uporządkowanie terenu przy istniejącej wiacie śmietnikowej, które przewidziane są do rozbiórki.
3.2.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1. budowę i przebudowę miejsc postojowych i placów manewrowych,
2. przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych: pieszych i kołowych;
3. budowę murów oporowych;
4. budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej;
5. usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą (oświetlenie, elektryka)
6. wycinkę drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem oraz nasadzenia zastępcze;
7. rozbiórkę istniejącej wiaty śmietnikowej;
8. ustawienie nowych wiat śmietnikowych prefabrykowanych;
9. wymianę na nowe wszystkich istniejących słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i oprawami (3 szt.):
1) Wymagane parametry nowych słupów i opraw:
a) słupy parkowe ocynkowane, koloru czarnego, o wysokości 5 m,
b) oprawy o nw. parametrach:
• oprawa LED czarna,
• moc całkowita nie większa niż 36W,
• strumień świetlny LED nie mniejszy niż 5300 lm,
• strumień świetlny nie mniejszy niż 3650 lm,
• efektywność świetlna nie mniejsza niż 101 lm/W,
(dopuszczalna tolerancja dla wymaganych parametrów wynosi do 5%).
3.2.3. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, zawierającej m.in rzedmiary robót, oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5451386,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8388600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5451386,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDRO Prywatne Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Andrzej Kaczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330386969
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5451386,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w gminie Drawsko Pomorskie i jednostkach podległych
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- "Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach: Bartków, Kolonia Strzelce i Miodary.
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.