eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchowiceZakup i dostawa paliw w 2024 - 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa paliw w 2024 – 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Krośnicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366394981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@zuk.krosnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.krosnice.pl/cms/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7353e44-8f66-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa paliw w 2024 – 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7353e44-8f66-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa z włączeniem tankowania loco odbiorca (w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Krośnicach) paliw dla potrzeb działalności Zakładu Usług Komunalnych w Krośnicach Sp. z o.o. o następującym zakresie rzeczowym:
a) olej napędowy dla potrzeb działalności Zakładu Usług Komunalnych w Krośnicach Sp. z o.o. Przewidywana ilość paliw w okresie trwania umowy wyniesie około 60 000 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych.
b) Etylina E95 bp dla potrzeb działalności Zakładu Usług Komunalnych w Krośnicach Sp. z o.o. Przewidywana ilość paliw w okresie trwania umowy wyniesie około 8 000 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych.
2) Wyżej wymienione paliwa winny spełniać wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa:
a) Dostawa etyliny E95 bp powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 228 oraz aktualnej ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw , aktualnego Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r poz. 1314)
b) Dostawa oleju napędowego powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 590 oraz aktualnej ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, aktualnego Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r poz. 1314)
Wskazane powyżej ilości paliw przewidziane do zakupu i dostawy są wielkościami orientacyjnymi. Stanowią one wyłącznie przewidywane maksymalne ilości zakupu i dostawy paliw w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 40% łącznej ilości zakupu i dostawy paliw, w zależności od faktycznych potrzeb, bez prawa Wykonawcy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „ART-ZBYT” Sp. J. Andrzej Wojtyczka, Bogdan Mchalak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9160002136

7.3.4) Miejscowość: Milicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.