eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemonty lokali mieszkalnych IV



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty lokali mieszkalnych IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty lokali mieszkalnych IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3648c1af-9110-4214-8daa-296146f574f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050608/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont lokali mieszkalnych IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.MK.241.P.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) W zakresie części I:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 (siedmiu) niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Bp. Dominika 34/2,
- ul. Kilińskiego 14b/6,
- ul. Legionów 58/4,
- ul. Starowiejska 56/2,
- ul. Syrokomli 6/4,
- ul. Woj. Wachowiaka 3/10,
- ul. Woj. Wachowiaka 3/11a,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części I stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ,
- Dokumentacji projektowej dla części I stanowiącej Załącznik nr 8a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 670508,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części II:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 8 (ośmiu) niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Dickmana 38/16,
- ul. Dickmana 38/107,
- ul. Dickmana 38/207,
- ul. Opata Hackiego 23/30,
- ul. Opata Hackiego 27/30,
- ul. Zamenhofa 7/45,
- ul. Zamenhofa 9/22,
- ul. Zamenhofa 9/34,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla
części II stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
- Dokumentacji projektowej dla części II stanowiącej Załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 433798,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części III:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 (sześciu) niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Handlowa 9b/9,
- ul. Handlowa 9b/22,
- ul. Ujejskiego 23/6,
- ul. Woj. Wachowiaka 4/6,
- ul. Śląska 51/62,
- ul. Świętojańska 139/129,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla
części III stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ,
- Dokumentacji projektowej dla części III stanowiącej Załącznik nr 8c do
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 446052,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części IV:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 (sześciu) niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Chylońska 135/13,
- ul. Chylońska 135/40,
- ul. Dachnowskiego 21/2,
- ul. Kalksztajnów 11/5,
- ul. Młyńska 17/95,
- ul. Morska 221/1,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla
części IV stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
- Dokumentacji projektowej dla części IV stanowiącej Załącznik nr 8d do
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 629849,21 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części V:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 (siedmiu) niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Chylońska 135/53,
- ul. Gniewska 24/12,
- ul. Kartuska 67/37,
- ul. Kartuska 12/7,
- ul. Lubawska 1/19,
- ul. Morska 176-184 b/19,
- ul. Morska 176-184a/15,
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla
części V stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
- Dokumentacji projektowej dla części V stanowiącej Załącznik nr 8e do
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 548038,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715884,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766962,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766962,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULIAN Firma Handlowo Usługowo Budowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766962,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474781,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474781,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474781,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULIAN Firma Handlowo Usługowo Budowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474781,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta dla części IV oraz V Wykonawcy ELMIR S.C. z Gdyni, ul. Chylońska 176c.
Po dokonaniu badania i oceny oferty Zmawiający stwierdził, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest ofertą najkorzystniejszą w związku z powyższym działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę w dniu 10.10.2024 r. do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca ELMIR S.C. nie dostarczył w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie podmiotowych środków dowodowych.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał w dniu 16.10.2024 r. ponownie Wykonawcę, który nie złożył na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca również nie złożył ww. podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający stwierdził, iż ww. Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp co skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 2).
Podkreślenia wymaga fakt, iż „wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń może być dokonywane tylko raz w stosunku do tego samego braku lub tego samego błędu dotyczącego określonego oświadczenia lub dokumentu. Wezwanie powinno przy tym precyzyjnie wskazywać powód wezwania, tj. konkretne braki lub uchybienia, jakich dopuścił się wykonawca, zakres koniecznych do przedłożenia oświadczeń lub dokumentów, a także termin, w jakim powinny być uzupełnione.” Zamawiający dochował zatem należytej staranności zgodnie z art. 16 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694605,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694605,05 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta dla części IV oraz V Wykonawcy ELMIR S.C. z Gdyni, ul. Chylońska 176c.
Po dokonaniu badania i oceny oferty Zmawiający stwierdził, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę jest ofertą najkorzystniejszą w związku z powyższym działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę w dniu 10.10.2024 r. do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca ELMIR S.C. nie dostarczył w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie podmiotowych środków dowodowych.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp wezwał w dniu 16.10.2024 r. ponownie Wykonawcę, który nie złożył na podstawie art. 274 ust 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych tj.:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca również nie złożył ww. podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający stwierdził, iż ww. Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp co skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 2).
Podkreślenia wymaga fakt, iż „wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń może być dokonywane tylko raz w stosunku do tego samego braku lub tego samego błędu dotyczącego określonego oświadczenia lub dokumentu. Wezwanie powinno przy tym precyzyjnie wskazywać powód wezwania, tj. konkretne braki lub uchybienia, jakich dopuścił się wykonawca, zakres koniecznych do przedłożenia oświadczeń lub dokumentów, a także termin, w jakim powinny być uzupełnione.” Zamawiający dochował zatem należytej staranności zgodnie z art. 16 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 605464,26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.