Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501212/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00505853/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tomaszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 68
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@etomaszow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec3188eb-8549-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550990,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
2. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dostawę następujących tablic:
L.p. Rodzaje tablic Ilość (kpl/szt.)
1 Tablice samochodowe jednorzędowe - 12 500 kpl
2 Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe - 300 kpl.
3 Tablice do przyczep jednorzędowe - 2500 szt.
4 Tablice do przyczep dwurzędowe - 250 szt.
5 Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 200 kpl.
6 Tablice tymczasowe jedno i dwurzędowe - 10 kpl.
7 Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 50 kpl.
8 Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 90 kpl.
9 Tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2500 szt.
10 Tablice motocyklowe i ciągnikowe tymczasowe - 15 szt.
11 Tablice motorowerowe - 1000 szt
12 Tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt
13 Tablice samochodowe jednorzędowe na pojazdy elektryczne (zielone tło) -200 kpl
14 Tablice samochodowe zmniejszone (zielone tło) - 50 kpl.
15 Tablice motorowerowe na pojazdy elektryczne -100 szt.
16 Tablice motocyklowe zabytkowe -30 szt
17 Wtórniki tablic rejestracyjnych -1000 szt
Razem: 13400 kpl. i 7400szt.
1) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.).
2) Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm).
3)Oferowane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualne certyfikaty dla tablic objętych zamówieniem, wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, do których przedłożenia Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy.
4) Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych – szacunkowa ilość zużytych tablic rejestracyjnych w okresie realizacji zamówienia: 25 000 szt.
5)Wykonawca zobowiązany jest do okresowego odbioru tablic od Zamawiającego i zapewnienia właściwego transportu i kasacji złomowanych tablic rejestracyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
6) Wykonując czynności wymienione w pkt. 4.2 SWZ Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
7) Wykonawca będzie dostarczał nowe tablice rejestracyjne odpowiednio opakowane folią i odbierał tablice złomowane, wycofane z użytkowania środkiem transportu na własny koszt w terminach uzgodnionych z zamawiającym.
8) Realizacja dostaw tablic:
a) zamawiający wymaga, aby dostawa tablic rejestracyjnych realizowana była sukcesywnie i winna następować w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie.
b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych winna następować w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie.
c) dostawa awaryjna (w ilości max. do 100 szt) winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem i potwierdzenia pisemnego.
9) Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ewentualnych zmian w przepisach, dotyczących sposobu produkcji i wzoru tablic, jakie zostaną wprowadzone w trakcie trwania niniejszej umowy i dostosowywania produkowanych tablic do ich wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd",
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Pasieki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.