Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547651/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego, Poradni Specjalistycznych oraz Pracowni Fizjoterapii w SPZOZ w Międzychodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzychodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia 143
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 957488717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.halasz@powiat-miedzychodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatmiedzychodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-miedzychodzki/postepowania/11611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego, Poradni Specjalistycznych oraz Pracowni Fizjoterapii w SPZOZ w Międzychodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdbb8d47-98e4-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035320/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego, Poradni Specjalistycznych oraz Pracowni Fizjoterapii w SPZOZ w Międzychodzie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.272.05.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2931496,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn.: „Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego, Poradni Specjalistycznych oraz Pracowni Fizjoterapii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie”Część/Pakiet 1
Celem inwestycji jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania: modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Segmencie D Szpitala SP ZOZ Międzychód.
Teren, na którym będzie wybudowany projektowany obiekt stanowią grunty klasy Bi. Projektowany teren inwestycji zlokalizowany jest w strefie zabudowy usług zdrowia.
Zakres inwestycji obejmuje główne roboty budowlane:
W ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących robót budowlanych:
- wyburzenie ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych oraz wykonanie otworów w ścianach nośnych w celu uzyskania nowego układy funkcjonalnego pomieszczeń oddziału
- wykonanie okładzin ściennych, podłogowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- dostosowanie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz co do nowego układu pomieszczeń
- wykonanie i wyposażenie oddziału w instalację gazów medycznych,
- wyposażenie oddziału w instalację wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
- dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej, oświetlenia i teletechnicznej do nowego układu pomieszczeń
- wyposażenie oddziału w instalację Systemy Sygnalizacji Pożaru z wpięciem do instalacji istniejącej
Sposób użytkowania budynku oraz jego części nie ulegnie zmianie.
Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu budowlanego nie ulegają zmianie.
POWIERZCHNIA ODDZIAŁU
Pomieszczenia przewidziane na ZOL (Kondygnacja III, Segment D) 501,90 m2
Szczegółowy zakres przedstawiono w dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 1967858,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn.: „Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego, Poradni Specjalistycznych oraz Pracowni Fizjoterapii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie”Część/Pakiet 2
Celem inwestycji jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania: modernizacja i dostosowanie pomieszczeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na potrzeby Poradni Specjalistycznych w Segmencie A Szpitala SP ZOZ Międzychód.
Teren, na którym będzie wybudowany projektowany obiekt stanowią grunty klasy Bi.
Projektowany teren inwestycji zlokalizowany jest w strefie zabudowy usług zdrowia.
Zakres inwestycji obejmuje główne roboty budowlane:
W ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących robót budowlanych:
- wyburzenie ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych oraz wykonanie otworów w ścianach nośnych w celu uzyskania nowego układy funkcjonalnego pomieszczeń,
- wykonanie okładzin ściennych, podłogowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- dostosowanie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz co do nowego układu pomieszczeń
- wyposażenie oddziału w instalację klimatyzacji
- dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej, oświetlenia i teletechnicznej do nowego układu pomieszczeń
- dostosowanie istniejącej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru – dostosowanie do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń
- modernizacja windy oraz nadbudowa szybu o jedną kondygnację,
POWIERZCHNIA POMIESZCZEŃ
Pomieszczenia przewidziane na poradnie specjalistyczne wraz z modernizacją windy (nadbudowa o jedną kondygnację) (kondygnacja II Segment A) 101,60 m2
Szczegółowy zakres przedstawiono w dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 963637,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał prolongaty na przeniesienie środków finansowych jako niewygasających na rok 2024, co powoduje że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał prolongaty na przeniesienie środków finansowych jako niewygasających na rok 2024, co powoduje że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ NA TERENIE GMINY MIĘDZYCHÓD.
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTAWIE/SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.