eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź"Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,169663,9ec0efacd295dc6d04dfc47880ca4c50.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301e6344-39e0-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/Rb/MZGK/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2276419,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi”

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie z:
- Ustawą z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 568)
- Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych,
- Regulaminem Ósmej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022r.).

3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont zabytkowego budynku byłej straży pożarnej przy ul. Piotra Pawła i Leokadii Dehnelów 43A.
W ramach inwestycji zaplanowano konserwację elewacji, remont dachu, docieplenie stropu, wykonanie izolacji fundamentów, wymianę okien, konserwację bram, wymianę rynien i rur spustowych, remont i adaptację wnętrza, wymianę instalacji elektrycznej, wodnej i CO, wraz z aranżacją przyległego otoczenia.
W projektowanym budynku dla projektowanych lokali usługowych w strefie parteru nie występują bariery architektoniczne uniemożliwiające korzystanie z niego przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. W drzwiach zewnętrznych przewidziano próg o wysokości max. 2 cm. W strefach wejściowych do lokalu nr A i B zaprojektowano wycieraczkę systemową wpuszczaną, montowaną na poziomie posadzki. Dla osób niepełnosprawnych zapewniono 1 osobne miejsce parkingowe. Wejścia główne do lokali dostępne są bezpośrednio z terenu w sposób bezstopniowy z minimalnym spadkiem, ułatwiając dostęp do budynku z ciągu pieszo jezdnego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje części zagospodarowania terenu określonej jako 2Etap na mapie znajdującej się w Załączniku nr 1 Dokumentacja d. Mapa zakresu objętego zamówieniem.

4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z załączoną dokumentację projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja – na który składa się:
a. Dokumentacja projektowa
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c. Przedmiary
d. Mapa zakresu objętego zamówieniem
6. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 SWZ.
7. Zamawiający informuje, że nie wymaga aby złożenie oferty było poprzedzone odbyciem wizji lokalnej oraz nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45247110-4 - Budowa kanałów

45410000-4 - Tynkowanie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

39290000-1 - Wyposażenie różne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

32423000-4 - Gniazda sieciowe

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4006065,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5357753,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4006065,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BROSZEWSKI ALEKSANDER PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "UNIBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6320001613

7.3.3) Ulica: ul. Plac Świętego Jana

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4006065,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.