Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453475/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00489866/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. WINCENTEGO WITOSA W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Czarnieckiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896467226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rolnik.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rolnik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9667691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c386f2a-076c-45f3-a003-f9b40685d79d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216932/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia gastronomicznego do siedziby Zamawiającego
1.2.5 Dostawa elektronarzędzi i osprzętu do siedziby Zamawiającego
1.2.6 Dostawa maszyn rolniczych i narzędzi ogrodniczych do siedziby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Agroturystyka z Witosem” - Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Program FEWM.00.00, Priorytet FEWM.06.00, Działanie FEWM.06.04, Instytucja Organizująca Nabór Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Numer projektu FEWM.06.04-IZ.00-0007/23. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSR.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331757,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa maszyn rolniczych i narzędzi ogrodniczych do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”.Zakres zamówienia obejmuje szczegółowo załącznik nr 8A do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, nieeksploatowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej) na własny koszt i ryzyko w miejsce realizacji zadania pod adres: Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda (nazwa skrócona ZSR w Ostródzie). Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego towaru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16700000-2 - Ciągniki
16310000-1 - Kosiarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 65962,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa wyposażenia gastronomicznego do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”.Zakres zamówienia obejmuje szczegółowo załącznik nr 8B do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, nieeksploatowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej) na własny koszt i ryzyko w miejsce realizacji zadania pod adres: Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda (nazwa skrócona ZSR w Ostródzie). Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego towaru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39221110-1 - Naczynia
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221122-8 - Zestawy
39221123-5 - Szklanki do napojów
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 126210,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest Dostawa elektronarzędzi i osprzętu do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”.Zakres zamówienia obejmuje szczegółowo załącznik nr 8C do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, nieeksploatowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej) na własny koszt i ryzyko w miejsce realizacji zadania pod adres: Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69,
14-100 Ostróda (nazwa skrócona ZSR w Ostródzie). Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego towaru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
34912100-4 - Wózki popychane
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 139585,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 57100,00 zł brutto.
Złożona oferta z najkorzystniejszą ofertą na kwotę 101551,88 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może jej zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101551,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101551,88 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158957,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210701,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158957,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „BMS” Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158957,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 165000,00 zł brutto.
Złożona oferta z najkorzystniejszą ofertą na kwotę 191661,68 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może jej zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191661,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276237,58 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej-postępowanie nr 3.
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW TERENOWYCH TYPU SUV NA POTRZEBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W OSTRÓDZIE
- Sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej - postępowanie nr 3
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i worków na odpady.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu AGD i profesjonalnych akcesoriów gastronomicznych
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Sukcesywna dostawa naczyń porcelanowych dla Działu Żywienia USDK
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- Dostawa laserowego modułu do termicznego zwalczania chwastów
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.