eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu - kryty basen"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,172003,7461c2f360cb57123663c583eb980218.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24754141-8fd5-4ff2-8966-f422247955c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) – Priorytet FESL.10 „Fundusze Europejskie na transformację” Działanie FESL.10.09 „Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/U/MZGK/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 516571,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie kompleksowego zarządzania, organizacji, koordynacji, administrowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych dla zadania „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen”.
2. Zakres prac/czynności objętych niniejszym zamówieniem to w szczególności: nadzór nad wszelkimi pracami / czynnościami / robotami wchodzącymi w zakres objęty dokumentacją projektową zadania, nadzór inwestorski nad usługami/ dostawami/ robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach w/w zadania, w tym nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i drogowej wraz z rozliczeniem finansowym zadania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ – oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
5. Zadanie inwestycyjne „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen” współfinansowane jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) – Priorytet FESL.10 „Fundusze Europejskie na transformację” Działanie FESL.10.09 „Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457238,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMS Iwona Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942640620

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 6B/3

7.3.4) Miejscowość: Smolec

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pełnienie funkcji kierownika zespołu, pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - EP Budownictwo Sp. z o.o. ul. Rynek 16, 41-250 Czeladź


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178965,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od daty zawarcia umowy Wykonawcą robót budowlanych do dnia całkowitego rozliczenia zrealizowanej inwestycji tj. do 28.11.2025r.
2. Planowany termin zakończenia robót budowlanych będących przedmiotem inwestycji to 13 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót.
3. W przypadku wydłużenia procedury wyboru wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia do czasu zakończenia robót budowlanych i całkowitego rozliczenia inwestycji w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie ze złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą Wykonawcy.
4. W sytuacji opisanej w ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć z Zamawiającym stosowny aneks przedłużający termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy, w którym termin ten zostanie przedłużony maksymalnie do dnia, w którym upływa 14 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego umowy z wykonawcą robót budowlanych.
5. Pozostałe przesłanki i warunki zmiany terminu realizacji umowy określono w § 10 Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
6 .Po zakończeniu realizacji robót budowlanych i całkowitym rozliczeniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze pogwarancyjnym na zasadach określonych w umowie na roboty budowlane dotyczące przedmiotowej inwestycji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.