eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaBudowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486651200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f128547c-2c4b-47c0-b6ec-e9589b4e1bd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7131139,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „Przebudowa drogi gminnej 161013W (ul. Wichradzka) w Warce w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy wylotów kanalizacyjnych do rowów kolejowych linii kolejowej nr 8 usytuowanych na terenie zamkniętym”. Zakres, sposób i rodzaj robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Przedmiotowy odcinek kanalizacji należy wykonać na działce o nr 159/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa, użytkownikiem wieczystym jest PKP S.A.
Do budowanej kanalizacji deszczowej należy włączyć kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z kanału deszczowego zlokalizowanego w ul. Wichradzkiej na działce 329. Ulica Wichradzka została kompleksowo przebudowana w 2022 r. i jest na gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Wykonawcy realizującego przebudowę ul. Wichradzkiej tj. firmy Strabag Sp. z o.o. do wykonania włączenia w odcinek objęty gwarancją.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10A, w dokumentacji projektowej – załącznik nr 11A, szczegółowej specyfikacji technicznej – załącznik nr 12A oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 13A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 572893,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Wyszyńskiego w Warce w ramach zadania. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
- dokumentacje projektową w zakresie przebudowy ulicy oraz budowy kanalizacji deszczowej – droga wewnętrzna.
Ulica Wyszyńskiego jest drogą wewnętrzna. Teren planowanej inwestycji znajduje się w granicach pasa drogowego ulicy Wyszyńskiego. Ulica rozpoczyna się zjazdem w drogę powiatową Nr 6602W, tj. dz. nr ew. geod. 793 stanowiącą ul. Ks. M. Ciemniewskiego i jest drogą bez przejazdu. W stanie istniejącym ulica posiada nawierzchnie gruntową ulepszoną, ulica nie posiada chodników. Otoczenie przebudowywanej drogi stanowi zabudowa mieszkalna jednorodzinna. W pasie przebudowywanej drogi znajdują się sieci: elektroenergetyczna, teletechniczna, kanalizacyjna, wodociągowa, gazowa. Ponadto w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.

Lokalizacja inwestycji
Przebudowa realizowana będzie na działkach:
746/2– ul. Wyszyńskiego (dr – własność Gmina Warka)
793 – droga powiatowa Nr 6602W
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10B, w dokumentacji projektowej – załącznik nr 11B, szczegółowe specyfikacje techniczne – załącznik nr 12B oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 13B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 889035,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Piwnej - drogi gminnej nr 161083W zlokalizowanej na działce o nr 496 wraz z włączeniem w ul. Kolejową – drogę gminną nr 161087W (na odcinku do włączenia w przebudowany w 2023/24 odcinek), na działce o nr ew. 159/5 w miejscowości Warka, oraz włączenie w ul. Gośniewską (droga powiatowa nr 1672W) gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Piwnej oraz części ulicy: Kolejowej w Warce.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) wg załączonej koncepcji i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10C – Programie funkcjonalno-użytkowym oraz we wstępnym przedmiarze robót – załącznik nr 13C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 881539,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej, na działce o nr 2657 stanowiącej ul. Osiedlową w Warce oraz zjazdu na drogę gminną Nr 161105W, obręb 002 Warka w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Osiedlowej w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Ul. Osiedlowa
- droga wewnętrzna
- długość drogi – ok. 240 m
zakres robót budowlanych:
Ul. Osiedlowa
- wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej
- wykonanie podbudowy
- wykonanie poboczy z kruszywa
- wykonanie zjazdów i dojść do furtek z kostki betonowej
- wykonanie zjazdu na drogę gminną Nr 161105W
- wykonanie placu manewrowego do zawracania na dz. 2657
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10D – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 509882,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161105W, na działce o nr 476 oraz części działki nr 2657 w zakresie budowy skrzyżowania i działce nr 518 w zakresie włączenia do drogi powiatowej, obręb 002 Warka w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 161105W w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161105W
- klasa drogi – D lub L
- długość drogi – ok. 230 m

zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161105W
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie podbudowy
- wykonanie włączenia w drogę powiatową Nr 1672W
- wykonanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną dz. nr 2657
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej lub z masy bitumicznej
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10E – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 320827,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej, na działce o nr 1404/3 oraz części działki o nr ew. geodezyjnej: 1396 obręb 002 Warka (skrzyżowanie z ul. Błękitną) w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Wójtowskiej w Warce na podstawie koncepcji stanowiącej załącznik do Programu funkcjonalno-użytkowego.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Ul. Wójtowska
- klasa drogi – D
- długość drogi – ok. 113 m
zakres robót budowlanych:
Ul. Wójtowska
- prace pomiarowe
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
- wykonanie chodników z kostki betonowej
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej
- wykonanie skrzyżowania z ul. Błękitna
- wykonanie kanalizacji deszczowej
- wykonanie oświetlenia ulicznego
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10F – Programie funkcjonalno-użytkowym oraz we wstępnym przedmiarze robót – załącznik nr 13D.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 664017,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową ul Pruskiej w Warce stanowiącej drogę gminną Nr 161086W, na działce o nr 660 obręb 0002 Warka, w miejscowości Warka, gm. Warka zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161086W – ul. Pruska
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 1015 m
- szerokość jezdni – min. 4,5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161086W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- oczyszczenie rowów z mułu i zakrzaczeń
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10G – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 677971,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161010W, na działce o nr 358, oraz 356, 355 w zakresie wykonania zjazdów, obręb 0032 Palczew w miejscowości Palczew, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Palczewie, gm. Warka w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161010W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 965 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161010W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie remontów cząstkowych istniejącej podbudowy,
- oznakowanie pionowe
- przebudowa istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10H – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 698246,52 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161017W, na działce o nr 148 oraz części działki nr 106 w zakresie budowy skrzyżowania, obręb 0008 Gąski w miejscowości Gąski, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Gaskach, gm. Warka w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161017W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 767m
- szerokość jezdni – 5m
Droga gminna Nr 161023W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 55 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161017W (dz. 148)
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- przebudowa rowu istniejącego, wymiana przepustu
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- oczyszczenie rowów z namułu i zakrzaczeń
- utwardzenie nawierzchni przy przystanku autobusowym z dostosowaniem rzędnych
- oznakowanie pionowe i poziome (dla przystanku autobusowego)
- odtworzenie istniejących zjazdów
Droga gminna Nr 161023W (dz. 215, 148)
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- odtworzenie istniejących zjazdów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10I – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 733844,76 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161017W, na działce o nr 211 oraz części działki nr 106 w zakresie budowy skrzyżowania, obręb 0008 Gąski w miejscowości Gąski i na działce nr 12, obręb 0037 Prusy w miejscowości Prusy, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Gaskach i Prusach, gm. Warka, w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161017W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 832 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161017W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- wymiana przepustu
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10J – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 706214,72 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej, na działce o nr 1017/2 obręb 0024 Michałów Parcele gm. Warka zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w Michałowie Parcele w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga wewnętrzna
- długość drogi – ok. 930 m
- szerokość jezdni 3,1m
droga wewnętrzna
- prace pomiarowe
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10K – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 476666,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427658,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551404,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427658,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427658,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796881,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105667,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796881,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796881,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980032,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1268673,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980032,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980032,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545310,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706176,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545310,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545310,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422698,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732313,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422698,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422698,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881675,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945575,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881675,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881675,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655454,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702655,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655454,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa DESO Stanisław Sowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7970010764

7.3.3) Ulica: Dębnowola 71

7.3.4) Miejscowość: Warka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655454,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790508,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970731,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790508,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790508,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990373,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232984,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990373,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990373,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942042,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1246793,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942042,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 942042,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479343,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712117,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479343,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479343,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.