Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6686f829-3a6c-4e27-be17-efa314a101df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046397/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2024/2025 (zadanie 1-2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.322.43.2024.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie I - Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2024/2025- STREFA IZwięzły opis przedmiotu zamówienia, załączniki opisujące przedmiot zamówienia:
- posypywanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem
- mechaniczne i ręczne odśnieżanie dróg rowerowych, chodników i ciągów pieszo-rowerowych
- zlecenie dodatkowe - mechaniczne i ręczne odśnieżanie dróg rowerowych, chodników i ciągów pieszo-rowerowych
- zlecenie dodatkowe - posypywanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem
- usługi różne – wywóz śniegu, lodu na składowisko odpadów lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- gotowość do wykonania usługi zimowego utrzymania
- pozimowe oczyszczanie chodników, dróg rowerowych ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły.
2. Wykonawca w trakcie realizacji zadania musi dysponować magazynem do przechowywania min. 25 ton piasku (dotyczy osobno zadania 1 oraz zadania 2).
3. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie dysponował sprzętem w ilości 1 zamiatarki mechanicznej do oczyszczania poziomowego. Sprzęt musi być wyposażony w urządzenia monitorujące jego pracę oraz system zraszania zamiatanej powierzchni (dotyczy osobno zadania 1 oraz zadania 2). W związku z powyższym Zamawiający w terminie do 31.01.2025 r. wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego dysponowaniem ww. sprzętem W przypadku niedysponowania sprzętem na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowa określona w projekcie umowy. (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
6. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779).
8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umów (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 463096,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - Zimowe utrzymanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2024/2025 – STREFA IIZwięzły opis przedmiotu zamówienia, załączniki opisujące przedmiot zamówienia:
- posypywanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem
- mechaniczne i ręczne odśnieżanie dróg rowerowych, chodników i ciągów pieszo-rowerowych
- zlecenie dodatkowe - mechaniczne i ręczne odśnieżanie dróg rowerowych, chodników i ciągów pieszo-rowerowych
- zlecenie dodatkowe - posypywanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem
- usługi różne – wywóz śniegu, lodu na składowisko odpadów lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- gotowość do wykonania usługi zimowego utrzymania
- pozimowe oczyszczanie chodników, dróg rowerowych ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta
Piły.
2. Wykonawca w trakcie realizacji zadania musi dysponować magazynem do przechowywania min. 25 ton piasku (dotyczy osobno zadania 1 oraz zadania 2).
3. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie dysponował sprzętem w ilości 1 zamiatarki mechanicznej do oczyszczania poziomowego. Sprzęt musi być wyposażony w urządzenia monitorujące jego pracę oraz system zraszania zamiatanej powierzchni (dotyczy osobno zadania 1 oraz zadania 2). W związku z powyższym Zamawiający w terminie do 31.01.2025 r. wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego dysponowaniem ww. sprzętem W przypadku niedysponowania sprzętem na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowa określona w projekcie umowy. (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
6. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779).
8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do projektu umów (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 254555,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402141,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441658,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402141,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Komunalnik Jan Radtke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640102138
7.3.3) Ulica: Składowa 8
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402141,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213536,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276065,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213536,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Komunalnik Jan Radtke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640102138
7.3.3) Ulica: Składowa 8
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "KOMUNALNIK" JAN RADTKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213536,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Prace związane z pielęgnacją oraz usuwaniem drzew rosnących w pasach dróg gminnych oraz wojewódzkich w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy, (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.