Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502517/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku administracyjnego - zestawu kancelarii leśnictw w Kobiórze- II tura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/josephine.proebiz.com/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku administracyjnego - zestawu kancelarii leśnictw w Kobiórze- II tura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-703d4403-886d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158289/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zestawu kancelarii leśnictw w Kobiórze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1020179,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku administracyjnego – zestawu kancelarii leśnictw w Kobiórze
Lokalizacja inwestycji: PGL LP Nadleśnictwo Kobiór, , Kobiór ul Leśników, Gmina Kobiór, obręb Kobiór km. 1, działki nr 136/45, 1528/22, 134/45, 137/45
Opis ogólny :
Zadanie obejmuje wybudowanie kompletnego budynku administracyjnego wraz z jego wykończeniem i wyposażeniem, wykonaniem przyłączy, wykonaniem instalacji wewnętrznych oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku oraz robotami towarzyszącymi jak również uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku
Charakterystyka ogólna zadania :
a/ RODZAJ I KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: kategoria XII, budynek administracji publicznej – kancelarie leśnictw.
Projektowany budynek zaprojektowano w technologii murowanej.
ZAMIERZONY SPOSÓB UŻYTKOWANIA ORAZ PROGRAM UŻYTKOWY: Budynek administracyjny, parterowy, wolnostojący, niepodpiwniczony. PARTER: komunikacja, poczekalnia, kuchnia, biuro x3 , WC (niepełnosprawni), pom. pomocnicze x3.
UKŁAD PRZESTRZENNY ORAZ FORMA ARCHITEKTONICZNA W TYM WYGLĄD I KOLORYSTYKA: Budynek o prostej konstrukcji w technologii murowanej o zwartej bryle, parterowy. Budynek przekryty jest dachem dwuspadowym.
Kolorystyka:
Elewacje – w kolorze ecru; Elementy drewniane – w kolorze brązowym; Cokół – w kolorze ecru; Dach – w kolorze ceglanym.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
Powierzchnia całkowita budynku: 154,51m2
Powierzchnia zabudowy budynku: 143,00m2
Powierzchnia użytkowa: 110,03 m2
Kubatura razem - 825,10m3
Max. wysokość budynku: 7,77m
Szerokość i długość budynku ze słupami przed wejściem: 15,46mx9,25m
Kąt pochylenia połaci dachowych: 40 0
b/ opis wymaganych przyłączy:
– przyłącze wody – podłączenie do istniejącej studzienki wodociągowej – na terenie inwestora
- podłączenie energii elektrycznej – zgodnie z wydanymi warunkami wykonania przyłącza
- przyłącze kanalizacyjne – do istniejącej studzienki kanalizacyjnej na terenie inwestora
Warunki wykonania przyłączy zawarte są w załącznik nr 7c.
c/ opis instalacji do wykonania :
- elektryczna + fotowoltaika
- wod-kan
- co + pompa ciepła
- odgromowa
- kanalizacyjna
d/ ogólny opis zagospodarowania terenu – w ramach zagospodarowania terenu należy wykonać parkingi przed budynkiem, chodniki i dojścia do budynku, poddać renowacji istniejący parking wewnętrzny, murek oporowy, plac manewrowy, ścieżki w sąsiadującym parku, wyremontować część drogi dojazdowej, rozebrać cześć istniejącego ogrodzenia oraz wykonać nowe ogrodzenie - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1193100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450889,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1193100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MONTERIN" Władysław Korlacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281348300
7.3.3) Ulica: Sokolska 78-80/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRAŻOWE "MONTERIN" WŁADYSŁAW KORLACKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRAŻOWE "MONTERIN" WŁADYSŁAW KORLACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1193100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.