eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie"Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121849380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d53d907a-5092-4ed7-902b-f538118d2fa2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53d907a-5092-4ed7-902b-f538118d2fa2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024536/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK-ZP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) CZĘŚĆ nr I:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:
 odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (20,25 km),
 odśnieżanie (7,60 km).
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 198680,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) CZĘŚĆ nr II:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:
 odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (21,55 km),
 odśnieżanie (9,05 km).
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 209067,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) CZĘŚĆ nr III:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:
 odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (28,20 km),
 odśnieżanie (5,75 km).
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 251636,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) CZĘŚĆ nr IV:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:
 odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (26,85 km),
 odśnieżanie na polecenie telefoniczne Zamawiającego (15,35 km).
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 278756,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025” zostało unieważnione na podstawie:
 art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (16.10.2024 r., do godz. 9.00) wpłynęły trzy zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:

CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
230.766,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
213.160,00
10.05.2025
60 min.
30 dni

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347 - - - -

CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
240.184,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
229.335,50
10.05.2025
60 min.
30 dni

CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
304.482,50
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.562,50
10.05.2025
60 min.
30 dni


Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr I-III:
a) część nr I 214.575,08 zł;
b) część nr II 225.792,90 zł;
c) część nr III 271.767,62 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 16.190,92 zł dla części nr I,
b) 14.391,10 zł dla części nr II,
c) 32.714,88 zł dla części nr III.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 63.296,90 zł w przedmiotowym zamówieniu dla części nr I-III.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025” zostało unieważnione na podstawie:
 art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (16.10.2024 r., do godz. 9.00) wpłynęły trzy zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:

CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
230.766,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
213.160,00
10.05.2025
60 min.
30 dni

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347 - - - -

CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
240.184,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
229.335,50
10.05.2025
60 min.
30 dni

CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
304.482,50
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.562,50
10.05.2025
60 min.
30 dni


Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr I-III:
a) część nr I 214.575,08 zł;
b) część nr II 225.792,90 zł;
c) część nr III 271.767,62 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 16.190,92 zł dla części nr I,
b) 14.391,10 zł dla części nr II,
c) 32.714,88 zł dla części nr III.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 63.296,90 zł w przedmiotowym zamówieniu dla części nr I-III.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2024/2025” zostało unieważnione na podstawie:
 art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (16.10.2024 r., do godz. 9.00) wpłynęły trzy zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:

CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
230.766,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
213.160,00
10.05.2025
60 min.
30 dni

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347 - - - -

CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
240.184,00
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
229.335,50
10.05.2025
60 min.
30 dni

CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*

1 MARBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Aleja Jana Pawła II, nr 43A, lok. 37B
01-001 Warszawa
NIP: 52731300
304.482,50
10.05.2025
30 min.
30 dni

2 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
-
-
-
-

3 ZRZUT Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.562,50
10.05.2025
60 min.
30 dni


Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr I-III:
a) część nr I 214.575,08 zł;
b) część nr II 225.792,90 zł;
c) część nr III 271.767,62 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 16.190,92 zł dla części nr I,
b) 14.391,10 zł dla części nr II,
c) 32.714,88 zł dla części nr III.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 63.296,90 zł w przedmiotowym zamówieniu dla części nr I-III.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299829,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299829,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s w Brzeznej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340021157

7.3.4) Miejscowość: Brzezna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299829,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.