eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślSPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU ORAZ UZUPEŁNIANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU ORAZ UZUPEŁNIANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU ORAZ UZUPEŁNIANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a34b7d9-a560-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038639/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Sprzątanie pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp przewidział możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia na takich samych warunkach jakie zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy na realizację zamówienia podstawowego.
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający skorzystał z ww. możliwości, na realizację zamówienia dodatkowego na okres 1 roku.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.25.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Przemyślu znajdujących się przy:
1) ul. Ratuszowa 1 (sprzątanie 5 razy w tygodniu) o powierzchni 1.175 m2 pomieszczenia BRM (sprzątanie 3 razy w tygodniu) o powierzchni 150 m2, w tym pomieszczenia sanitarne 38,7 m²;
2) ul. Wodna 11 wraz ze schodami zewnętrznymi (sprzątanie 5 razy w tygodniu) o powierzchni 1.654 m2, w tym pomieszczenia sanitarne 78,71 m²;
3) ul. Waygarta 1 (sprzątanie 5 razy w tygodniu) o powierzchni 278 m2, w tym pomieszczenia sanitarne 12 m²;
4) Rynek 20 (sprzątanie 5 razy w tygodniu) o powierzchni 440 m2, w tym pomieszczenia sanitarne 16,51 m2;
5) ul. H.I. Kossowskiej 1 pomieszczenia biurowe (sprzątanie 1 razy w tygodniu) o powierzchni 48 m2, w tym pomieszczenia sanitarne 3 m², pomieszczenia z zasobem archiwalnym (sprzątanie 1 raz na kwartał) o powierzchni 459 m2.
Łączna powierzchnia 4.204 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299661,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299661,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299661,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842021218

7.3.3) Ulica: aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299661,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.