Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479683/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00489179/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk (2)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfad1486-4087-4fdc-8f33-9bd65dd24d851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk (2)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfad1486-4087-4fdc-8f33-9bd65dd24d85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Głusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu projektu pn. „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznycha) Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: karty pracy, pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, chemii, historii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
39162000-5 - pomoce naukowe
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040Świdnik; tel. 81 75 12 174
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin; tel. 81 75 18 622
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin; tel. 81 75 00 924
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin; tel. 81 75 98 006
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 84703,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych i plastycznycha) Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa artykułów papierniczych i plastycznych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: kredek, farb, bloków rysunkowych, technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
30192000-1 – wyroby biurowe
37822100-7- kredki
44812300-8 – farby do celów szkolnych
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37822100-7 - Kredki
44812300-8 - Farby do celów szkolnych
4.5.5.) Wartość części: 14329,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowaniaa) Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa i montaż/instalacja sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: monitora, tabletów, projektora, urządzenia wielofunkcyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.3 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
30231300-0 – monitory ekranowe
30213000-5 – komputery osobiste
38652100-1 – projektory
32342100-3 – słuchawki
48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
38652100-1 - Projektory
32342100-3 - Słuchawki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 76514,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 zamówienia:dostawa książeka) Przedmiotem zamówienia dla części 4 jest dostawa książek do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: książek, podręczników, ćwiczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.4 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
22111000-1- podręczniki szkolne
22830000-7 – zeszyty ćwiczeń
22110000-4 – drukowane książki
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22111000-1 - Podręczniki szkolne
22830000-7 - Zeszyty ćwiczeń
4.5.5.) Wartość części: 10948,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia: dostawa programów multimedialnych:a) Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest dostawa programów multimedialnych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: multimedialnych programów logopedycznych, wspierających kompetencje emocjonalno- społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.5 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego
39162100-6 – pomoce dydaktyczne
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 83421,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia: dostawa gier planszowych i innycha) Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest dostawa gier planszowych i innych do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: gier terapeutycznych, gier planszowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.6 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
37524100-8 Gry edukacyjne
37524200-9 Gry planszowe
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-074 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
4.5.5.) Wartość części: 13196,83 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia: dostawa meblia) Przedmiotem zamówienia dla części 7 jest dostawa mebli do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebliSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.7 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39100000-3 Meble
39112000-0 Krzesła
39121100-7 Biurka
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 16163,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia: dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeńa) Przedmiotem zamówienia dla części 8 jest dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego do ćwiczeń do szkół z terenu gminy Głusk. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę: piłek do gry w siatkę, piłkę nożną, piłeczki do tenisa ziemnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7.8 Do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
b) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
37451700-1 Piłki do piłki nożnej
37452900-0 Piłki do siatkówki
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
c) Miejsce dostawy:
Szkoła Podstawowa w Kalinówce, Kalinówka 77E, 21-040 Świdnik
Zespół Szkół w Mętowie w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
Szkoła Podstawowa w Wilczopolu - Kol., Wilczopole Kol. 97, 20-388 Lublin
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia, określonego od-powiednio w załączniku nr 7 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) wraz z jego do-starczeniem na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamó-wienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytko-wania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powysta-wowego. Szczegółowe informacje dot. dostawy sprzętu i wyposażenia zawarto w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 4087,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142844,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18563,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18563,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291940,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117013,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117013,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13483,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36715,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13483,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161718089
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13483,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114113,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89190,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89190,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76589,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16043,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120165368
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16043,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24677,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43849,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24677,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120165368
7.3.3) Ulica: Łęczyńska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24677,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4476,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9901,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4476,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosmal, Wojciech Kosmala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875
7.3.4) Miejscowość: Mareza
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4476,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gm. Miasta Sopotu i jednostkach
- Zakup i wdrożenie systemu kompleksowej ochrony sieci teleinformatycznej Urzędu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd w Knurowie
- "Rozbudowa istniejących subskrypcji oprogramowania do macierzy znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego"
- Dostawa sprzętu komputerowego do ZS im. I.J. Paderewskiego oraz ZSZ nr 2 w Knurowie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.