eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. "UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/cm-uj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cff059a-9ef6-4bf2-9d61-fe569acc9a96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.272.74.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 637200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD” dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1. Zamówienie jest przeprowadzane zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD”, o której mowa w informacji Ministra Nauki z dnia 19.09.2024r. nr 7551/IA/SP/2024. Zamawiający oświadcza, że środki przeznaczone na zakup urządzenia pochodzą z dotacji celowej otrzymanej z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
1.2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do SWZ stanowiący integralną część SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego.
1.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4.1. Zakup i dostawę UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD zgodnie z realizacją inwestycji związanej z działalnością naukową pn. „UHPLC z detektorem UV-VIS (DAD) i wyładowań koronowych CAD”; fabrycznie nowego, nieużywanego, nie powystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku.
1.4.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, konserwację, kalibrację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, przeglądy gwarancyjne, szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla pracowników, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
1.4.3. Wykonawca musi zapewnić szkolenie stacjonarne w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia obejmujące minimum 2 dni (min. po 4h każdego dnia), dla 3 pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
1.4.4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach ustalonej wartości zamówienia do dowozu, wniesienia, ustawienia, instalacji i uruchomienia.
1.4.5. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.
1.4.6. Wraz z dostawą Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty:
- instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
- karta gwarancyjna zgodna z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej.
1.4.7. W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z dowozem, wniesieniem, ustawieniem instalacją i uruchomieniem, przedmiotu zamówienia.
1.4.8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
1.4.9. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.4.10. Miejsce dostawy: Katedra Chemii Nieorganicznej i Analityki Farmaceutycznej UJ CM, ul. Medyczna 9, I piętro, 30-688 Kraków.
1.4.11. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji*parametr dodatkowo punktowany, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
1.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest zobowiązany wykazać już w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia lub składające się na niego poszczególne produkty spełnia wymagania i parametry jakościowe, techniczne oraz funkcjonalne określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż wymagane. Przez równoważność należy rozumieć konieczność wykazania i faktycznego posiadania przez oferowane produkty parametrów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ. Przy oferowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wykazać jednoznacznie w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, takie jak: szczegółowe opisy jakościowe, techniczne lub funkcjonalne pozwalające na faktyczną ocenę równoważności, a tym samym udowodnić zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta i odpowiednio o ile dotyczy nazwy produktu, typu, modelu, marki, symbolu itp., pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowany produktów składających się na przedmiot zamówienia oraz szczegółowego opisu właściwości i parametrów wraz z wykazaniem równoważności (na przykład kompletne karty charakterystyki lub karty katalogowe, prospekty, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia). Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783756,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLYGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311036322

7.3.3) Ulica: Porotowa

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.