Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00541769/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, taboretu lekarskiego i stolika zabiegowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-982deeb0-0ee4-4bdf-8840-d157a897bc101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, taboretu lekarskiego i stolika zabiegowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982deeb0-0ee4-4bdf-8840-d157a897bc10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022087/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, taboret lekarski, stolik zabiegowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/54/2024/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182719,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 6 łóżek elektrycznych z wyposażeniem.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) wykonanie testów potwierdzających sprawność i działanie dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia zgodnie z dokumentacją;
c) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- paszportu technicznego oraz instrukcji obsługi w języku polskim,
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
d) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
e) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);
f) wykonania (w cenie oferty) instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 60786 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 6 łóżek elektrycznych z wyposażeniem oraz ramą wyciągową.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) wykonanie testów potwierdzających sprawność i działanie dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia zgodnie z dokumentacją;
c) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- paszportu technicznego oraz instrukcji obsługi w języku polskim,
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
d) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
e) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);
f) wykonania (w cenie oferty) instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 84862,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 12 szafek przyłóżkowych z blatem bocznym.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 32319,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa taboretu lekarskiego obrotowego.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 1434,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stolika zabiegowego.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3316,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67450,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67450,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67450,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67450,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98418,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98418,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98418,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98418,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33942,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-688
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33942,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach
- Stały serwis eksploatacyjny zapewniający funkcjonowanie usług IT na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach"
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- 203-P-24 Łóżka szpitalne wraz z szafkami przyłóżkowymi
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.