eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyDostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, taboretu lekarskiego i stolika zabiegowego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, taboretu lekarskiego i stolika zabiegowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-982deeb0-0ee4-4bdf-8840-d157a897bc10

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa łóżek szpitalnych, szafek przyłóżkowych, taboretu lekarskiego i stolika zabiegowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982deeb0-0ee4-4bdf-8840-d157a897bc10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022087/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe, taboret lekarski, stolik zabiegowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/54/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182719,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 6 łóżek elektrycznych z wyposażeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) wykonanie testów potwierdzających sprawność i działanie dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia zgodnie z dokumentacją;
c) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- paszportu technicznego oraz instrukcji obsługi w języku polskim,
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
d) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
e) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);
f) wykonania (w cenie oferty) instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.5.) Wartość części: 60786 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 6 łóżek elektrycznych z wyposażeniem oraz ramą wyciągową.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) wykonanie testów potwierdzających sprawność i działanie dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia zgodnie z dokumentacją;
c) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- paszportu technicznego oraz instrukcji obsługi w języku polskim,
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
d) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
e) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);
f) wykonania (w cenie oferty) instruktażu personelu medycznego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 84862,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 12 szafek przyłóżkowych z blatem bocznym.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 32319,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa taboretu lekarskiego obrotowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.5.) Wartość części: 1434,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stolika zabiegowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją i uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;
b) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia:
- niezbędnego wyposażenia wyspecyfikowanego w treści załączników opisujących szczegółowo przedmiot zamówienia;
c) dostarczenie wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z rozdziałem 3.8. SWZ;
d) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3316,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67450,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67450,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67450,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67450,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98418,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98418,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98418,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98418,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33942,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERSAMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423355196

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 10B/21

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33942,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.