Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557781/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00563302/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00567072/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00656645/01 - Wynik z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wywozu odpadów komunalnych oraz dzierżawa pojemników na śmieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 89 521 61 69
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575075
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00557781
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Zgodnie z pkt. 13.12.1 SWZ:
13.12.1. Ofertę stanowi:
13.12.1.1. Formularz „Oferta” wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1,
13.12.1.2. Formularz cenowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym:
13.12.1.2.1.Formularz 2.2 Formularz cenowy – w przypadku składania oferty dla części I przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.2.Formularz 2.3 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części II przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.3.Formularz 2.4 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części III przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.4.Formularz 2.5 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części IV przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.5.Formularz 2.6 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części V przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.6.Formularz 2.7 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części VI przedmiotu zamówienia.
13.12.2. Ponadto do oferty należy załączyć:
13.12.2.1. oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ;
13.12.2.2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
albo
dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (pełnomocnictwo);
13.12.2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy),
13.12.2.4. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.6 SWZ. (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Zgodnie z pkt. 13.12.1 SWZ:
13.12.1. Ofertę stanowi:
13.12.1.1. Formularz „Oferta” wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1,
13.12.1.2. Formularz cenowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym:
13.12.1.2.1.Formularz 2.2 Formularz cenowy – w przypadku składania oferty dla części I przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.2.Formularz 2.3 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części II przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.3.Formularz 2.4 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części III przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.4.Formularz 2.5 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części IV przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.5.Formularz 2.6 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części V przedmiotu zamówienia,
13.12.1.2.6.Formularz 2.7 Formularz cenowy - w przypadku składania oferty dla części VI przedmiotu zamówienia.
13.12.2. Ponadto do oferty należy załączyć:
13.12.2.1. oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ;
13.12.2.2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie;
albo
dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (pełnomocnictwo);
13.12.2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy),
13.12.2.4. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.6 SWZ. (jeżeli dotyczy).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmińsko-mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. Śląska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów służbowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzedaż wraz z dostawą stanowiska badawczego IIoT z robotem przemysłowym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- "Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Polanów, od właścicieli wskazanych nieruchomości niezamieszkałych..."
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.