Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508471/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gddkia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b042dc-8f54-4fd8-806c-a2ab46a3ecc8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229580/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wynajem wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2421.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• dostawę własnym transportem oraz montaż kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe w sześciu lokalizacjach na terenie administrowanym przez Oddział GDDKiA w Krakowie,
• utrzymywanie kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe poprzez utrzymywanie czystości w kabinach, opróżnianie pojemników w kabinach i koszy, wywóz nieczystości oraz uzupełnianie materiałów sanitarnych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, płyn dezynfekujący) i wody w kabinach sanitarnych ze wskazaną przez Zamawiającego częstotliwością,
• utrzymywanie czystości wokół kabin sanitarnych oraz koszy na nieczystości stałe;
• demontaż i usunięcie z terenu parkingów kabin sanitarnych oraz koszy na nieczystości stałe po zakończeniu umowy.
Nie dokonano podziału zamówienia na części z uwagi na niski stopień skomplikowania i niską wartość usługi która może zostać wykonana przez podmioty MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188380,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406378,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188380,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mToilet sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361938486
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wywóz nieczystości stałych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188380,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-H (17-52) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, CSiR, al. Jana Pawła II Kraków"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług telekomunikacyjnych - ISDN, PSTN oraz stacjonarnego dostępu do Internetu dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, z siedzibą w Krakowie.
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.39.2024)
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 16 PAKIETÓW
- 405.2024 wyłonienie wykonawcy w zakresie renowacji elewacji budynku Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, ul. Gronostajowa 7 w Krakowie
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOLNO
- "Prowadzenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach publicznych w mieście Ryki w 2025 roku"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Wąsosz"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kom. PSZOK
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kraśniczyn".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.