eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice"Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Dolice"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Dolice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 0915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Dolice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-017dd426-0d8f-4e75-9738-ec3938d02b65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074614/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Dolice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający będzie się ubiegał o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w Inwestycji A1.3.1 KOMPONENT A. „Odporność i Konkurencyjność Gospodarki” CEL SZCZEGÓŁOWY A1. Ograniczenie wpływu COVID-19 i skutków spowodowanego przez niego kryzysu na przedsiębiorstwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zaproszenia do negocjacji oraz uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
Gmina Dolice przeprowadziła postępowanie przetargowe w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wyboru wykonawcy realizacji zadania pn. : „Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Dolice”.
W terminie wyznaczonym do składania ofert do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie i na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Gmina Dolice zamierza udzielić zamówienia z trybie z wolnej ręki po negocjacjach z jednym Wykonawcą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
1) dokonanie uproszczonej inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego
stanu zagospodarowania terenu gminy Dolice,
2) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji
o podjęciu przez Radę Gminy w Dolice uchwały o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego,
3) przygotowanie wymaganych przepisami prawa projektów stosownych ogłoszeń
i obwieszczeń Wójta Gminy Dolice,
4) analiza wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz przez organy i instytucje,
w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz
z odpowiednim uzasadnieniem, opracowanie odpowiedzi do organów i instytucji,
5) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego wraz ze wskazaniem odpowiednich instytucji,
6) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz przygotowanie bazy danych (część tekstowa, dane przestrzenne, wizualizacja przyjętych rozwiązań w ramach uzasadnienia),
7) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
8) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno – Urbanistycznej wraz
z uzyskaniem pozytywnej opinii,
9) udział w spotkaniach, naradach, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa,
10) analiza i wykonanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z naniesieniem ewentualnych poprawek w projekcie planu ogólnego,
11) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, w tym
w szczególności: przygotowanie ogłoszenia o konsultacjach, przeprowadzenie spotkania otwartego z prezentacją projektu planu ogólnego, rozpatrzenie zgłoszonych w ramach konsultacji uwag, przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji,
12) analiza wniesionych uwag do projektu planu ogólnego, oraz przedstawienie sposobu ich rozstrzygnięcia,
13) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w komisjach przed sesją oraz sesji Rady Gminy w Dolicach, na której będzie uchwalany plan ogólny,
14) skompletowanie całej dokumentacji formalno-prawnej w formie elektronicznej do przedłożenia do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie,
15) ponowienie czynności w przypadku określonym w art. 13j ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.),
16) w przypadku wystąpienia uwag od Wojewody Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia niezbędnych czynności i opracowania niezbędnych dokumentów,
17) doprowadzenie do zgodności planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia jego nieważności przez Wojewodę,
18) koordynowanie przeprowadzenia całej procedury planistycznej oraz na ewentualnie wnioski Zamawiającego uczestniczenie w spotkaniach,
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera zaproszenie do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE PIOTR KOWALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551141652

7.3.3) Ulica: SOWIA

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-792

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko do Planu Ogólnego Gminy Dolice oraz wykonanie opracowania ekofizjograficznego do ww. planu. Podwykonawca: Larix, Doradztwo środowiskowe Agnieszka Zalewska, Szczecin, ul. Ku Słońcu 10/28


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.