Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00014094/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Gminne przewozy pasażerskie w ramach publicznego transportu zbiorowego w Gminie Krasiczyn w 2024 r. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasiczyn 177
1.5.2.) Miejscowość: Krasiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-741
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166718370
1.5.8.) Numer faksu: 166718370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krasiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasiczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Gminne przewozy pasażerskie w ramach publicznego transportu zbiorowego w Gminie Krasiczyn w 2024 r. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1a4c6c-a560-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014578/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gm. Krasiczyn z wyjazdem do M. Przemyśla na lata 1.08.2023- 31.07.2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e1a4c6c-a560-11ee-953e-c2ea26915e213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): standard
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): standard
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 870000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Gminne przewozy pasażerskie w ramach publicznego transportu zbiorowego w Gminie Krasiczyn w 2024 r. ”
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek taboru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Usługi świadczone będą w okresie od 03.01.2024 r. do dnia 31.12.2024r .2) Dochód z biletów stanowi przychód przewoźnika, przewoźnik we własnym zakresie emituje i sprzedaję bilety na usługi objęte umową.
3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewniania przez cały okres trwania umowy aby kierowcy zatrudnieni spełniali wszystkie wymagania im stawiane w obowiązujących przepisach prawa dotyczących uprawień i obowiązków kierowcy.
4) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie odpowiednich zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem , tj. aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
5) Wykonawca udokumentuje posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego gwarantującego właściwą realizację usług komunikacyjnych tj. istniejącą bazę techniczną w odległości nie więcej niż 15 km od siedziby gminy Krasiczyn.
6) Wykonawca przedstawi liczbę i rodzaj środków transportu niezbędną do realizacji usług wraz z personelem technicznym.
7) Wykonawca zastosuje ulgi dla pasażerów do biletów jednorazowych i biletów miesięcznych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. – o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego, (Dz. U. z 2018 r. poz. 295 t.j.), ulgi do biletów jednorazowych zgodnie z ustawami : ustawą z dnia 24 stycznia 1991 r, o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego, (Dz. U. z 2020 r. poz. 517 t.j.), ustawą z dnia 3 maja 1996 r. o wykonywaniu mandatu posła i senatora , Ustawą z dnia 23 maja 1974 r. o zaopatrzeniu inwalidów wojskowych i wojennych oraz ich rodzin,
8) Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy będą możliwe tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego,
9) Wykonawca zapewni wykonywanie przewozów bez żadnych przerw, chyba że wynikną
one z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
10) Wykonawca przestrzegać będzie punktualnego i regularnego kursowania taboru,
11) Wykonawca dostarczy na linie komunikacyjne, tabor sprawny technicznie, właściwie oznakowany i czysty zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pojazdów,
12) Wykonawca umieści na urządzeniach przystankowych czytelny rozkład jazdy i zapewni jego odmalowanie i konserwowanie,
13) Wykonawca zastosuje ulgi i zwolnienia określone w Uchwale Rady Gminy Krasiczyn.
14) Uprawnienia do darmowych przejazdów nabywają osoby:
- które uzyskały tytuł Honorowego Obywatel Gminy Krasiczyn – 3 osoby
- ociemniałych i niewidomych zamieszkałych na terenie Gminy Krasiczyn -3 osoby
- które znalazły się na wykazie osób upoważnionych do darmowych przejazdów prowadzonych przez Wójta Gminy Krasiczyn-15 osób,
15) Uprawnienia 50% ulgi w przejazdach:
- zamieszkałych na terenie Gminy Krasiczyn, które nabyły prawa emerytalne -200 osób,
- zamieszkałych na trenie Gminy Krasiczyn, które ukończyły 70 rok życia-200 osób,
16) Uprawnienia 30% ulgi w przejazdach:
- dla rencistów zamieszkałych na Trenie Gminy Krasiczyn -300 osób,
17) Uprawnienia 49% ulgi dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych zamieszkałych na terenie Gminy Krasiczyn – ok. 300 osób, obowiązują przez cały okres obowiązywania umowy w tym w wakacje.
18) Uprawnienia 51% ulgi dla studentów do ukończenia 26 roku życia zamieszkałych na terenie Gminy Krasiczyn – ok. 150 osób, obowiązują przez cały okres obowiązywania umowy w tym w wakacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2. Dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł w zakresie: od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność deliktowo - kontraktowa).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Kopie stosownych polis będą niezwłocznie przekazywane Zamawiającemu,
4. Wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy czym mogą to być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego prace zostały wykonane w tym 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto każda w ramach publicznego transportu zbiorowego .
5. Wykaz pojazdów sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz załącznikami .
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z tego postępowania,
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy ),
7. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz podmiotowych środków dowodowychZgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2. Dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł w zakresie: od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność deliktowo - kontraktowa).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Kopie stosownych polis będą niezwłocznie przekazywane Zamawiającemu,
4. Wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy czym mogą to być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego prace zostały wykonane w tym 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto każda w ramach publicznego transportu zbiorowego .
5. Wykaz pojazdów sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
a) Zamawiający wymaga warunek wpłaty wadium w wysokości 13 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.b) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2-3,
c) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Dynowie nr 95 9093 1046 2017 0170 0028 0010, do dnia 03.01.2024 r. do godz. 10:00 .
d) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, wykonawcy przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
e)zamawiający zwraca wadium niezwłocznie nie później jednak niż 7 dni od dnia : - upływu terminu związania z ofertą, zawarcia umowy, unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, wykonawcy którego oferta została odrzucona,
f) do zwrotu lub zatrzymania wadium mają zastosowanie przepisy art. 98 ustawy z dnia 11.09.2019 r. prawo zamówień publicznych.
g) Jeżeli wykonawca nie wpłaci w terminie wadium , jego oferta podlega odrzuceniu i nie ma możliwości uzupełnienia braku.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
W każdym miesiącu zamawiający zapłaci przewoźnikowi dopłatę miesięczną7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
na podstawie art. 455 ustawy pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
„Gminne przewozy pasażerskie w ramach publicznego transportu zbiorowego w Gminie Krasiczyn w 2024 r. ” według wykazu linii:1) Nazwa linii : Cisowa- Prałkowce przez Krzeczkową, długość linii 23 km, częstotliwość połączeń na dobę 8, ilość autobusów (busów) 3 szt., autobusy spełniające wymogi : autobus powyżej 20 miejsc, rok produkcji nie starszy niż 2014 z wyświetlaczem elektronicznym,
2) Nazwa linii: Korytniki- Prałkowce przez Krasiczyn, Tarnawce, długość linii 12 km, częstotliwość połączeń na dobę 8, ilość autobusów (busów) 3 szt. spełniające wymogi : powyżej 20 miejsc nie starsze niż 2014 r. z wyświetlaczem elektroniczny,
3) Nazwa linii: Prałkowce – Kupna przez Krasiczyn, długość linii 17 km, częstotliwość połączeń na dobę 11, ilość autobusów (busów) 3 szt. Spełniające wymogi : powyżej 30 osób, rok produkcji nie starszy niż 2014 r. z wyświetlaczem elektronicznym,
4) Nazwa linii: Prałkowce -Brylińce przez Tarnawce, Zalesie, długość linii 25 km, częstotliwość połączeń na dobę 22, ilość autobusów (busów) 3 szt. spełniające wymogi : powyżej 50 osób, niskopodłogowe, przystosowane do przejazdu osób niepełnosprawnych i matek z dziećmi, autobusy nie starsze niż 2014 rocznik, z wyświetlaczem elektronicznym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Usługi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesięcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH DŁUGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ŚUW.
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.