Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00039644/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce - projekt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce - projekt
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66619ca5-d1f2-4cc7-9625-10d6726143fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068041/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce – projekt
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021 – 2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66619ca5-d1f2-4cc7-9625-10d6726143fe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.1 Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-
https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ - zaleca się przesłanie wniosku w wersji edytowalnej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Dobroszyce - projekt”.
2. Stan istniejący oraz opis planowanej inwestycji.
2.1. Budynek Urzędu Gminy Dobroszyce, zlokalizowany jest w zachodniej części działki nr 842, obręb Dobroszyce, stanowiącej współwłasność Gminy Dobroszyce oraz spółki Orange SA. Ponadto na działce nr 842 zlokalizowany jest dwustanowiskowy budynek garażowy. W budynku Urzędu Gminy Dobroszyce, zlokalizowanym na w/w działce przy ul. Rynek nr 16 (nr ewid. 1076) mieszczą się obecnie: pomieszczenia biurowe oraz centrala telekomunikacyjna Orange S.A (zlokalizowana na parterze budynku). Budynek jest podpiwniczony, trzykondygnacyjny.
Obszar, na którym znajdują się budynki objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego - uchwała nr X-52/2015 Rady Gminy Dobroszyce z dnia 22.09.2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Dobroszyce, oznaczony w w/w planie symbolem UP – teren usług publicznych.
Działka nr 842 jest wpisana decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 16.09.2004r. l. dz. WRiD-PO/600-42/04 pod nr 354/A/04 do rejestru zabytków, jako historyczny układ przestrzenny miejscowości Dobroszyce wraz z archeologicznymi nawarstwieniami kulturowymi.
Budynek Urzędu Gminy Dobroszyce nie był docieplany, tzn. posiada pierwotne, historyczne parametry cieplno – wilgotnościowe zewnętrznych przegród budowlanych. Budynek posiada centralne ogrzewanie gazowe, c.w.u. wytwarzana jest poprzez indywidualne, elektryczne podgrzewacze przepływowe.
Parking przy hali sportowej, na którym planowany jest montaż instalacji fotowoltaicznej w postaci „car portu” (wiat fotowoltaicznych postojowych dla aut samochodowych) ma nawierzchnię z kostki betonowej, posiada kanalizację deszczową, oświetlenie parkowe i monitoring. Łączna powierzchnia parkingu to ok. 0,3631 ha. Instalacja fotowoltaiczna zaprojektowana zostanie w optymalnym miejscu i zajmie optymalną powierzchnię parkingu. Parking znajduje się po drugiej stronie drogi gminnej w stosunku do działki Urzędu Gminy, zatem wymagana będzie budowa przewodu elektrycznego łączącego instalację z instalacją elektryczną budynku UG.
2.3. Opracowanie projektowe w szczególności dotyczy następujących robót budowlanych wynikających z Audytu energetycznego (stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ):
1) modernizacja przegrody OZ 1, zamiana ‘wentylacja grawitacyjna’ na ‘wentylacja z odzyskiem’ – wymiana stolarki okiennej;
2) modernizacja przegrody DZ 1, zamiana ‘wentylacja grawitacyjna’ na ‘wentylacja z odzyskiem’ – wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej;
3) modernizacja przegrody „Ściana zewnętrzna” – docieplenie ścian;
4) modernizacja przegrody „Dach” – docieplenie i remont dachu;
5) modernizacja systemu grzewczego,
6) instalacja fotowoltaiczna ,
Montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w formie wiat fotowoltaicznych – ‘car portu’ na parkingu przy hali sportowej (dz. nr 155/12, 155/7, obręb Dobroszyce) z wykorzystaniem produkowanej energii na potrzeby budynku Urzędu.
7) wymiana układu chłodzenia.
2.4. Ponadto opracowanie projektowe powinno obejmować roboty budowlane, nie objęte audytem energetycznym, dotyczące remontu budynku:
1) wymianę instalacji elektrycznej i WLZ,
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w poziomie piwnic,
3) wymianę opierzenia, rur i rynien spustowych, przebudowę wejścia do budynku,
4) remont pomieszczeń biurowych, zapleczy socjalnych, sanitariatów i korytarzy budynku,
5) adaptację pomieszczenia sanitarnego na pomieszczenie biurowe na parterze budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 263 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności architektonicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507);
- spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
– co najmniej 1 dokumentację projektową dla robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1500 m3 i budowy instalacji fotowoltaicznej, na podstawie której uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę, bądź brak sprzeciwu do zgłoszenia budowy.
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, wydane zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu w branży architektonicznej, potwierdzone wykonaniem co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie prac termomodernizacyjnych budynku użyteczności publicznej;
- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydane zgodnie z polskim Prawem budowlanym,
- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, wydane zgodnie z obwiązującym polskim Prawem budowlanym
- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym
- Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, wydane zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym.
Zamawiający wymaga dostarczenia przed zawarciem umowy, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii:
- posiadanych przez w/w osoby uprawnień wydanych zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących a w przypadku cudzoziemców dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334);
- oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność tych osób do izb.
2. Projektant zobowiązany będzie przedstawić, przed zawarciem umowy, polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej projektanta/pracowni z klauzulą trigger act committed wraz z odpowiedzialnością za podwykonawców, przy sumie gwarancyjnej min. 1.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, na pełny okres opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem czystych strat finansowych z limitem do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej.
3. Po wskazanym wyżej okresie Projektant zobowiązany jest do utrzymania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie obowiązkowym wynikającym z odpowiednich przepisów. Jednocześnie w przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w trakcie realizacji inwestycji, Projektant zobowiązany jest, nie później niż 7 dni przed wygaśnięciem okresu ubezpieczenia, przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kolejny okres. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży potwierdzenia opłacenia wszystkich wymagalnych składek ubezpieczeniowych.
4. Zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 PZP oraz wskazanym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto dopuszczalna jest zmiana umowy w okolicznościach i na warunkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4, ust. 3 i 4.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 567 od km ok. 22+850 do km ok. 29+300 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika na terenie Gminy Staroźreby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.