Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146484420
1.5.8.) Numer faksu: 146136301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/174458/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69de47fc-4798-4a64-b42e-7c8760a2bfd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043460/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trzciana w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 541152,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Remont drogi gminnej nr 580563 K „Łąkta Dolna - /Babral/” w miejscowości Łąkta Dolna w km 0+000 - 0+135 oraz remont drogi gminnej nr 580586 K „Kierlikówka - /Dołki/” w miejscowości Kierlikówka w km 0+000 - 0+130.Remont drogi gminnej nr 580563 K „Łąkta Dolna - /Babral/” w miejscowości Łąkta Dolna w km 0+000 - 0+135.
Ogólna charakterystyka robót - remont drogi w km 0+000 - 0+135 polegający na wykonaniu następujących robót:
- roboty pomiarowe, ziemne, mechaniczne rozebranie nawierzchni,
- stabilizacja podłoża cementem
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna i górna,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa grubości 6 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm,
- remont poboczy - podbudowa z kruszywa łamanego oraz obustronne umocnienie poboczy kruszywem łamanym wraz z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową z grysem,
- odtworzenie nawierzchni na zjazdach do stanu istniejącego sprzed remontu wraz z regulacją wysokościową nawierzchni.
Remont drogi gminnej nr 580586 K „Kierlikówka - /Dołki/” w miejscowości Kierlikówka w km 0+000 - 0+130.
Ogólna charakterystyka robót - remont drogi w km 0+000 - 0+130 polegający na wykonaniu następujących robót:
- roboty pomiarowe, ziemne, mechaniczne rozebranie nawierzchni,
- stabilizacja podłoża cementem
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna i górna,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa grubości 6 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm,
- remont poboczy - podbudowa z kruszywa łamanego oraz obustronne umocnienie poboczy kruszywem łamanym wraz z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową z grysem,
- odtworzenie nawierzchni na zjazdach do stanu istniejącego sprzed remontu wraz z regulacją wysokościową nawierzchni.
Przedmiot zamówienia dla części 1 ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 9a do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 296983,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drogi gminnej nr 580592 K „Kierlikówka - /Lutry/” w miejscowości Kierlikówka w km 0+000 - 0+380.Ogólna charakterystyka robót - remont drogi w km 0+000 - 0+380 polegający na wykonaniu następujących robót:
- roboty pomiarowe, ziemne, mechaniczne rozebranie nawierzchni,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa grubości 6 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm,
- remont poboczy - podbudowa z kruszywa łamanego oraz obustronne umocnienie poboczy kruszywem łamanym wraz z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową z grysem,
- odtworzenie nawierzchni na zjazdach do stanu istniejącego sprzed remontu wraz z regulacją wysokościową nawierzchni.
Przedmiot zamówienia dla części 2 ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 9b do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 244169,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300955,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443131,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300955,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD Prace Ziemno-Drogowe Beata Czyżycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691680874
7.3.3) Ulica: Dobrociesz 114
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-862
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Beata Czyżycka "ROAD" Prace Ziemno-Drogowe
jakie przetargi wygrała firma
Beata Czyżycka "ROAD" Prace Ziemno-Drogowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300955,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265149,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410117,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265149,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK-POL USŁUGI TRANSPORTOWE Wiesław Kurzawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831006994
7.3.3) Ulica: Sułów 136
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW KURZAWA "WIK-POL" USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW KURZAWA "WIK-POL" USŁUGI TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265149,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.