Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie przyjęcia i zagospodarowania odpadów dostarczonych własnym transportem przez Zamawiającego do odbiorcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330232692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943143071
1.5.8.) Numer faksu: 943145391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkdarlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5748986d-8cf7-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie przyjęcia i zagospodarowania odpadów dostarczonych własnym transportem przez Zamawiającego do odbiorcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5748986d-8cf7-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 593487 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 549525 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod odpadów i ich ilości:16 01 03 Zużyte opony (w tym rolnicze)- w ilości 10 Mg
17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów -100Mg
17 01 02 Gruz ceglany-50Mg
17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów
wyposażenia -10 Mg
17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych
materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 -100 Mg
17 01 80 Usunięte tynki, tapety, okleiny itp. -5 Mg
17 02 01 Drewno -10 Mg
17 02 02 Szkło- 20 Mg
17 03 80 Odpadowa papa-15 Mg
17 05 04 Gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w
17 05 03 -15 Mg
20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 -0,50 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 84267,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod odpadów i ich ilości:17 02 03 Tworzywa sztuczne (z wyłączeniem ram okiennych) - w ilości 40 Mg
17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- 40 Mg
17 08 02 Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01 -30 Mg
17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01 , 17 09 02 i 17 09 03 -150 Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 230040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kody odpadów i ich ilości:15 01 01 Opakowania z papieru i tektury - 50Mg
15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe -30Mg
20 01 39 Tworzywa Sztuczne -10Mg
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji ( w tym gałęzie) -100Mg
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -220Mg
20 03 07 Odpady wielogabarytowe -30Mg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 279180 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76037,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76037,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76037,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiewbiorstwo Gospofdarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770671034
7.3.3) Ulica: Polanowska 43
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76037,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w cześci nr 2 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej I mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770671034
7.3.3) Ulica: Polanowska 43
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Zakup i dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem systemowym i macierzą dyskową w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo
- Zakup autobusu do dowozu dzieci do szkół
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.