eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 48)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93250553-4083-4d3a-9248-8538fb0f2381

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/181060/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/181060/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. Wymagania techniczne i
organizacyjne określono w pkt 25 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. 8 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: UD-VII-WZP.271.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych.
2. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
a) dostawa licencji niewyłącznej/udzielenie sublicencji na czas obowiązywania zamówienia, udzielonej przez producenta oprogramowania – systemu Wykonawcy, której warunki tenże producent dołączył do oprogramowania jednakże nie gorsze niż wynikające z projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, pozwalającej na korzystanie z systemu Wykonawcy zainstalowanego na urządzeniach Zamawiającego podłączonych do sieci LAN a wyszczególnionych Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy. W przypadku licencjonowania opartego na limitach ilości obsługiwanego sprzętu z uwagi na wycofywanie z użytkowania przestarzałych urządzeń lub zakup nowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu urządzeń podlegających usługom serwisowym w ramach niniejszego zamówienia, z tym że maksymalna ilość urządzeń nie przekroczy 310 sztuk;
Planowany do realizacji wolumin wydruków:
A3 kolor 51244
A4 kolor 337108
A3 mono 112655
A4 mono 2781405
b) wdrożenie systemu Wykonawcy do obsługi wydruku;
c) zapewnienie serwisu urządzeń drukujących na warunkach i zaleceniach ich producenta;
d) dostawa materiałów eksploatacyjnych objętych gwarancją producenta zgodnie ze specyfikacją urządzeń i zaleceniami ich producenta.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
a) Formularz asortymentowy (Wykonawca wskaże w nim, czy oferuje oryginalny toner czy zamiennik) – załącznik nr 1 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ wraz załącznikami
c) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdej z części zamawiający będzie kierował się kryterium: „Cena brutto” – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali 1 (zakończyli) lub wykonują2 co najmniej dwa zamówienia (usługi) o charakterze kompleksowej obsługi druku, z których każde:
a) obejmowało swym zakresem minimum:
• obsługę co najmniej 100 urządzeń drukujących
oraz
• dostawę materiałów eksploatacyjnych
oraz
• świadczenie usług serwisowych
b) realizowane było nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy
UWAGA 1!
¹ Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
² W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert, okres nieprzerwanego świadczenia usługi, będzie nie krótszy niż okres 12 miesięcy, a dowody, o których mowa w pkt 23 SWZ potwierdzą, że usługa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
UWAGA2!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia posiadanego przez kilka podmiotów w celu spełnienia warunku udziału w postepowaniu. Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału, jeżeli jeden wykonawca spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykaże się dwoma zamówieniami (usługami).
Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa powyżej należy mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust.3 i art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
wykazu usług (załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Uwaga!
W przypadku usług wykonywanych zastrzega się, że referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu asortymentowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) zaoferuje realizację zamówienia przy użyciu materiałów eksploatacyjnych (tonerów) równoważnych (zamiennych) Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
• certyfikat partnera handlowego danej marki materiałów eksploatacyjnych albo potwierdzi że jest ich producentem.
• certyfikat wydany przez jednostki akredytowane, potwierdzający, że proces produkcji, projektowania oraz testowania oferowanych materiałów eksploatacyjnych realizowany jest pod nadzorem norm ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 lub równoważny.
• poświadczenie producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych, stwierdzające, nienaruszanie praw patentowych podmiotów trzecich, wydanego w oparciu o opinię rzecznika patentowego, będącego członkiem samorządu zawodowego rzeczników patentowych (Polska Izba Rzeczników Patentowych lub analogicznego organu samorządu mającego swoją siedzibę na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
• Certyfikat wydany przez jednostki akredytowane potwierdzający, że wkłady barwiące są badane i testowane zgodnie z wydajnościowymi normami ISO 19752/19798/24711/24712 lub równoważnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowy informacje dotyczące wadium zawarto w punkcie 24 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58, art. 59 oraz art. 117 ustawy Pzp. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w punkcie 22.6 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe postanowienia dot. zmian umowy znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ tj. w projektowanych
postanowieniach umowy w szczególności w par. 11 i 14

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/181060/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1
Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
.......................................
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1.12.2024 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia określonego w §7 ust.1 projektowanych postanowień umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.