Og³oszenie z dnia 2024-10-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00613300/01 - Wynik z dnia 2024-11-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podleg³ych jednostek i jej uruchomienie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531125704
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Korfantego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-077
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 861 2670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@op.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://opolska.policja.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podleg³ych jednostek i jej uruchomienie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-581d843b-0954-4aba-816c-10acaeeb2da0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00575271
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00242965/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszej wersjii na potrzeby KWP w Opolu i podleg³ych jednostek i jej uruchomienie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10099663.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja i przesy³anie dokumentów (np. ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji) miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009966
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji uznaje siê klikniêcie przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Oznaczenie momentu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelka korespondencja przekazywana mu drog± elektroniczn±, bêdzie mog³a byæ odbierana tylko i wy³±cznie w dni robocze (bez sobót). W sytuacji awaryjnej (np. gdy nie dzia³a Platforma) Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej na adres zamowienia@op.policja.gov.pl. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ. Na stronie Platformy znajduj± siê aktualne instrukcje dla Wykonawców oraz „regulamin dla U¿ytkowników (Wykonawców)”, opisuj±ce warunki, wymagania dot. komunikacji sk³adania oferty, z którymi wykonawca jest zobowi±zany siê zapoznaæ. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf"zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf". Wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.: 1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) Zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer; 4) w³±czona obs³uga JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 6) Szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików w formatach: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; XAdES; PAdES, zip, 7z. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek ten nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert – pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Tre¶æ zapytañ, bez ujawniania ¼ród³a zapytania, wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom, za po¶rednictwem Platformy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê SWZ Zamawiaj±cy udostêpni na Platformie. Wszelkie niejasno¶ci i w±tpliwo¶ci dotycz±ce tre¶ci zapisów w SWZ nale¿y wyja¶niæ z Zamawiaj±cym przed terminem sk³adania ofert. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzib± w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole;
* inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu jest wyznaczony przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu inspektor ochrony danych; kontakt: ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, e-mail: iod.kwp@op.policja.gov.pl. Dane inspektora ochrony danych znajduj± siê na stronie BIP KWP w Opolu w zak³adce „Ochrona danych osobowych”
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
* odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.)
* Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie krócej ni¿ przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji;
* obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego) ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WS-ZF.2380.58.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji wraz z licencjami do posiadanego oprogramowania dyspozytorskiego do zarz±dzania flot± radiotelefonów pracuj±cych w systemie ³±czno¶ci radiowej DMR oraz oprogramowania do administrowania infrastruktur± techniczn± wraz z jej uruchomieniem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik do wzoru umowy, bêd±cy integraln± czê¶ci± SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72511000-0 - Us³ugi zarz±dzania oprogramowaniem sieciowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, wed³ug kryterium:
1) Cena
2) Czas dostawy aktualizacji oprogramowania
Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy aktualizacji oprogramowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), zgodnie z art.58 ust.2 Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pe³nomocnictwo, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania dla pe³nomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, nale¿y do³±czyæ do oferty.2. W przypadku oferty wspólnej na formularzu ofertowym nale¿y wymieniæ z nazwy z podaniem adresu - wszystkie podmioty ubiegaj±ce siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia – z zaznaczeniem lidera/pe³nomocnika.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, zgodnie z § 8 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y z³o¿yæ na Platformie wskazanej w pkt III.3.1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa 3 u¿ywanych fortepianów dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska pi³karskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostaw± produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bu³ki tartej
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony budynków i urz±dzeñ dot. nieruchomo¶ci po³o¿onej w miejscowo¶ci Opole, obrêb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Micha³a Korneckiego 140, z mo¿liwo¶ci± wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzêtu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciek³ego azotu wraz z u¿yczeniem konsoli na bie¿±ce potrzeby Oddzia³u Urologii USK W Opolu.
wiêcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.