Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494397/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal przy ZPPO w Broku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6
1.5.2.) Miejscowość: Brok
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekertariat@brok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal przy ZPPO w Broku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b00103-8471-42a4-946b-5f95d0107dc8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564559/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal przy ZPPO w Broku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem 3 torowej bieżni lekkoatletycznej i skoczni do skoku w dal z rozbiegiem i zeskoczną na terenie Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku.
Długość bieżni prostej 100 m w tym: dystans 80 m dodatkowo 3 m odcinek przed linią startu oraz strefa wybiegu za linią mety – strefa hamowania 17 m bieżni. Szerokość torów 1,22 m +/- 0,01 m krawężniki obustronne 2x8 cm, Powierzchnia bezpieczna w kolorze pomarańczowym pasami białymi o szer. 5 cm
Skocznia do skoku w dal – rozbieg szerokości 1,32 m długość 41,00 ( 40,00 – odległość do belki do odbicia+ 1,00 – odległość do zeskoczni), zeskocznia – netto 9,00 m x 3,5 m, brutto 9,16 m x 3,66 m, mata gumowa (łapacz piasku) – 29,0 m2. Powierzchnia bezpieczna w kolorze pomarańczowym z pasami białymi o szer. 5 cm.
Roboty budowlane obejmują:
rozbiórkę istniejących obrzeży betonowych po uprzednich obiektach sportowych,
zdjęcie warstwy humusu,
korytowanie,
wykonanie nasypu pod bieżnię i skocznię w dal, wypoziomowanie jej do rzędnych wskazanych w projekcie,
ustawienie obrzeży na ławie betonowej,
wykonanie konstrukcji pod bieżnię i rozbiegu z kruszyw,
wykonanie skoczni i wypełnienie jej kruszywem,
wykonanie elementów drewnianych na obrzeżach skoczni,
ułożenie łapaczy piasku,
montaż belki do skoku w dal,
wykonanie nawierzchni dynamicznej bieżni i rozbiegu,
wykonanie linii dzielących pasy biegowe i innych linii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiary robót, STWiOR.
Przedmiot zamówienia, powinien zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) przewidywać rozwiązania techniczne z uwzględnieniem potrzeb tych osób.
Realizacja robót budowlanych obejmująca całą inwestycję powinna uwzględnić możliwe
do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania.
W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane
w dokumentacji. Nazwy należy traktować jako przykładowe.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego,
że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni,
że proponowane rozwiązania są równoważnymi w stopniu spełniającym wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych
wraz z jego opisem lub normami.
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu” – edycja 2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299505,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplay Stanisław Wiechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550975431
7.3.3) Ulica: Prymasa Tysiąclecia 15
7.3.4) Miejscowość: Kiełczew
7.3.5) Kod pocztowy: 07-319
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299505,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.