Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. „Opolskie pracuje elastycznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774416701
1.5.8.) Numer faksu: 774416702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. „Opolskie pracuje elastycznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1199a07e-f3a7-45c6-a9e3-b8f915def818
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048675/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. „Opolskie pracuje elastycznie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Opolskie pracuje elastycznie” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole, tel. 77 44 16 701;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wup.opole.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO.3317.47.2024.PW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 5 jednodniowych szkoleń zdalnych zamkniętych, z zakresu świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia na potrzeby projektu „Opolskie pracuje elastycznie” w ramach Programu
Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (dalej jako szkolenie).
2. Szkolenia skierowane będą do pracowników świadczących pracę w formie elastycznej oraz pracowników zainteresowanych zmianą warunków pracy na elastyczną formę zatrudnienia, skierowanych przez pracodawców zakwalifikowanych do udziału w projekcie i będą miały na celu podniesienie ich kompetencji zawodowych.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby szkoleń (wskazanych w ust. 1) do 25. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniach przez pracowników
większej liczby pracodawców niż 5 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Projektowanych postanowień umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 5 jednodniowych szkoleń zdalnych zamkniętych, z zakresu świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia na potrzeby projektu „Opolskie pracuje elastycznie” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (dalej jako szkolenie).2. Szkolenia skierowane będą do pracowników świadczących pracę w formie elastycznej oraz pracowników zainteresowanych zmianą warunków pracy na elastyczną formę zatrudnienia, skierowanych przez pracodawców zakwalifikowanych do udziału w projekcie i będą miały na celu podniesienie ich kompetencji zawodowych.
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby szkoleń (wskazanych w ust. 1) do 25. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniach przez pracowników większej liczby pracodawców niż 5 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
4. Ostateczna decyzja o skorzystaniu z prawa opcji należy wyłącznie do Zamawiającego, zaś Wykonawca nie ma roszczenia o udzielenie mu zamówienia w ramach opcji.
5. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie. Zamówienie ma charakter sukcesywny, zatem o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę mailowo pismem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym nie później niż 13 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia. Oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji będzie złożone w trakcie trwania umowy, jednak nie później niż w ciągu 13 dni kalendarzowych przed upływem okresu realizacji umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto wskazana
w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ).
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona
zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe
trenera” (D):
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli do realizacji
zamówienia skieruje trenera(-ów), posiadającego(-ych) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, kursów lub warsztatów z zakresu wdrażania i stosowania elastycznych form zatrudnienia, w ciągu ostatnich trzech (3) lat
przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez
Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia ww. osoby/osób i jej/ich doświadczenia.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
- doświadczenie w prowadzeniu 3 szkoleń, kursów lub warsztatów – 0 pkt
(minimalny warunek udziału w postępowaniu);
- doświadczenie w prowadzeniu 4-5 szkoleń, kursów lub warsztatów – 10
pkt;
- doświadczenie w prowadzeniu 6-7 szkoleń, kursów lub warsztatów – 20
pkt;
- doświadczenie w prowadzeniu 8-9 szkoleń, kursów lub warsztatów – 30
pkt;
- doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń, kursów lub
warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów
indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.
3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za
ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera.
4) W związku z tym, iż „doświadczenie zawodowe trenera” (D) stanowi kryterium oceny ofert i oceniane jest na podstawie informacji dot. doświadczenia zawodowego, stanowiącej element formularza ofertowego, Zamawiający nie będzie stosował procedury uzupełnienia tej deklaracji/informacji, nie będzie prowadził negocjacji dotyczących jej treści, czy dokonywał jakiejkolwiek zmiany w jej treści, w celu przyznania dodatkowych punktów i podwyższenia pozycji Wykonawcy w rankingu ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji prawdziwości złożonego oświadczenia poprzez wezwanie do przedłożenia dokumentów źródłowych (np. faktur, rachunków, protokołów odbioru lub referencji) potwierdzających realizację usług przez osoby skierowane do realizacji zamówienia, zadeklarowanych przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis i sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki
udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie
niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej trzy
usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń, kursów lub
warsztatów z zakresu wdrażania i stosowania elastycznych form
zatrudnienia;
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która
zostanie skierowana do wykonania przedmiotu zamówienia i będzie
wykonywać je osobiście, tj. trenerem, który posiada łącznie:
- wykształcenie wyższe;
- zdobyte w ciągu ostatnich trzech (3) lat doświadczenie
w prowadzeniu co najmniej trzech szkoleń, kursów lub
warsztatów z zakresu wdrażania i stosowania elastycznych form
zatrudnienia.
W przypadku wykazania większej liczby osób wyznaczonych do realizacji
zamówienia, każda z nich powinna spełniać ww. warunki.
Do realizacji zamówienia oraz oceny będą dopuszczone jedynie osoby
spełniające powyższe warunki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Edytowany wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia - wg Załącznika nr 7 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
─ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
─ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
─ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
─ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Edytowany wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
b) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Załącznika nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia” oraz podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale V, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części zamówienia do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w załączniku nr 10 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców wykluczonych na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ww. ustawy.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Opolu.
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Zakup wraz z dostawą mięsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu (z podziałem na 2 zadania)
- Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podległych jednostek i jej uruchomienie.
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole".
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic w ramach realizacji projektu pt. "Kwalifikacje i kariera"
- Usługa wspierająca rozwój i kompensująca opóźnienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej - warsztaty.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.