eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeWykonanie Ogrodzenia terenu Instytutu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Ogrodzenia terenu Instytutu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000558009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ipispan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.pan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Ogrodzenia terenu Instytutu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609eaf2b-79e0-49dc-a653-12facb62f92c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014403/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Ogrodzenie terenu Instytutu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-58bc7217-cfdd-45b1-89f1-d9fe6126c984

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TG/2141-5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150207,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 350m ogrodzenia wokół ternu IPIŚ PAN zgodnie z poniższym zakresem prac:
1) Zakup 220 mb ogrodzenia panelowego. Ogrodzenie panelowe na podmurówce prefabrykowanej o wymiarach 1730 x 2500 mm, (penel + słupek + podmurówka + łącznik)
2) Transport HDS.
3) Montaż ogrodzenia panelowego roboty ziemne, beton B20/B25 betonowanie słupów, montaż paneli i podmurówki.
4) Zakup 130 mb ogrodzenia gabionowego KOSZ GABIONOWY wys.: 1810 mm, dł.: 2500 mm, gł.: 300 mm, oczko: 50 x 200 mm,, PANEL OGRODZENIOWY wys.: 1810 mm, dł.: 2500 mm, oczko: 50 x 200 mm,
5) Montaż ogrodzenia gabionowego roboty ziemne, beton B20/B25 betonowanie słupów, wykonanie stopy fundamentowej, fundamenty pod kosze gabionowe, montaż koszy.
6) zasypanie koszy kamieniem,
7) Zakup kamienia do gabionów (18 x 1,35 m3) +transport Frakcja 70-120 mm. 25m3 = 60 ton
8) Prace ziemne koparki (roboty przygotowawcze) 15 dni po 8 godzin tj. 120 godzin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Przedmiar robót, który dotyczy opisanego na rys. Ogrodzenie_4 „Ogrodzenia planowanego do wykonania w kolejnych latach”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229075,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229075,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229075,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Smucz Mój Dom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443065556

7.3.3) Ulica: Połaniecka 24

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229075,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca złożył ofertę na kwotę 236160,00zł, ale podczas negocjacji cena uległa zmianie. Końcowa cena wyniosła 229075,20 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.