eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieProwadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOD FREGATA sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812012078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 14

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zodfregata.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b98ae57c-940c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98ae57c-940c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/P/ZOD/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych realizowanych w ZOD FREGATA sp. z o.o. oraz prowadzenie i kierowanie Działem Farmacji w za-kresie:
1) organizowania pracy w sposób zapewniający ciągłość pracy Działu Farmacji stosow-nie do potrzeb Zakładu, w uzgodnieniu z personelem;
2) prowadzenie magazynów Działu Farmacji - w tym między innymi, leków, materiałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych;
3) organizowanie zaopatrywania Działu Farmacji w produkty, w tym lecznicze i wyroby medyczne, na
podstawie zawartych przez ZOD FREGATA sp. z o.o. umów oraz zapotrzebowania na leki z poza Receptariusza Zakładu na wniosek personelu medycznego, prowadze-nie ich
ewidencji w systemie informatycznym oraz współpraca z dostawcami w zakresie
niezbędnym do realizacji niniejszej umowy,
4) weryfikowanie faktur i rachunków wystawianych przez dostawców, zgodnie
z obowiązującymi w Zakładzie instrukcjami w tym zakresie;
5) właściwe przechowywanie przyjmowanych na magazyn produktów;
6) zabezpieczenie i monitorowanie prawidłowych warunków przechowywania produk-tów
leczniczych i wyrobów medycznych, w tym lodówek do przechowywania leków;
7) wydawanie leków, wyrobów medycznych i innych produktów na oddziały Zakładu, na
podstawie otrzymanego zapotrzebowania;
8) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań w zakresie przyjęć i wydań leków, mate-riałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i innych produktów;
9) monitorowanie i kontrola apteczek oddziałowych pod kątem właściwego ich wypo-sażenia;
10) koordynacja działań Działu Farmacji, lekarzy, pielęgniarek oraz przedstawicieli in-nych
zawodów medycznych w zakresie gwarantowania bezpieczeństwa stosowania pro-duktów leczniczych i wyrobów medycznych w Zakładzie;
11) zamawianie, ewidencjonowanie oraz wydawanie na oddziały Zakładu leków narko-tycznych, środków psychotropowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
12) udział w monitorowaniu działań niepożądanych leków;
13) przygotowywanie i zgłaszanie do działu zamówień publicznych opisu przedmiotu
zamówienia publicznego na leki, wyroby medyczne i inne produkty z oszacowaną ilością oraz wartością;
14) monitorowanie realizacji umów na dostawę leków, sprzętu medycznego, materiałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych;
15) weryfikacja i aktualizacja przynajmniej jeden raz roku Receptariusza Zakładu;
16) inne czynności związane ze sprawowaniem nadzoru nad gospodarką produktami leczniczymi oraz wyrobami medycznymi u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85149000-5 - Usługi farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI FARMACEUTYCZNE mgr farm. Alina Mosionek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551298904

7.3.3) Ulica: Gdyńska

7.3.4) Miejscowość: Świnoujście

7.3.5) Kod pocztowy: 72-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.