Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00534255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOD FREGATA sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812012078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 14
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zodfregata.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b98ae57c-940c-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98ae57c-940c-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/P/ZOD/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług farmaceutycznych realizowanych w ZOD FREGATA sp. z o.o. oraz prowadzenie i kierowanie Działem Farmacji w za-kresie:
1) organizowania pracy w sposób zapewniający ciągłość pracy Działu Farmacji stosow-nie do potrzeb Zakładu, w uzgodnieniu z personelem;
2) prowadzenie magazynów Działu Farmacji - w tym między innymi, leków, materiałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych;
3) organizowanie zaopatrywania Działu Farmacji w produkty, w tym lecznicze i wyroby medyczne, na
podstawie zawartych przez ZOD FREGATA sp. z o.o. umów oraz zapotrzebowania na leki z poza Receptariusza Zakładu na wniosek personelu medycznego, prowadze-nie ich
ewidencji w systemie informatycznym oraz współpraca z dostawcami w zakresie
niezbędnym do realizacji niniejszej umowy,
4) weryfikowanie faktur i rachunków wystawianych przez dostawców, zgodnie
z obowiązującymi w Zakładzie instrukcjami w tym zakresie;
5) właściwe przechowywanie przyjmowanych na magazyn produktów;
6) zabezpieczenie i monitorowanie prawidłowych warunków przechowywania produk-tów
leczniczych i wyrobów medycznych, w tym lodówek do przechowywania leków;
7) wydawanie leków, wyrobów medycznych i innych produktów na oddziały Zakładu, na
podstawie otrzymanego zapotrzebowania;
8) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań w zakresie przyjęć i wydań leków, mate-riałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych i innych produktów;
9) monitorowanie i kontrola apteczek oddziałowych pod kątem właściwego ich wypo-sażenia;
10) koordynacja działań Działu Farmacji, lekarzy, pielęgniarek oraz przedstawicieli in-nych
zawodów medycznych w zakresie gwarantowania bezpieczeństwa stosowania pro-duktów leczniczych i wyrobów medycznych w Zakładzie;
11) zamawianie, ewidencjonowanie oraz wydawanie na oddziały Zakładu leków narko-tycznych, środków psychotropowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
12) udział w monitorowaniu działań niepożądanych leków;
13) przygotowywanie i zgłaszanie do działu zamówień publicznych opisu przedmiotu
zamówienia publicznego na leki, wyroby medyczne i inne produkty z oszacowaną ilością oraz wartością;
14) monitorowanie realizacji umów na dostawę leków, sprzętu medycznego, materiałów
opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych;
15) weryfikacja i aktualizacja przynajmniej jeden raz roku Receptariusza Zakładu;
16) inne czynności związane ze sprawowaniem nadzoru nad gospodarką produktami leczniczymi oraz wyrobami medycznymi u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85149000-5 - Usługi farmaceutyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI FARMACEUTYCZNE mgr farm. Alina Mosionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551298904
7.3.3) Ulica: Gdyńska
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI FARMACEUTYCZNE mgr farm. ALINA MOSIONEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI FARMACEUTYCZNE mgr farm. ALINA MOSIONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ŚWINOUJŚCIU
- Usługa przeprowadzenia Przeglądów okresowych 9 i 18 miesięcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jakości powietrza w Tunelu pod Świną w Świnoujściu w 2025 r.
- Remont pomieszczenia pasażerskiego - wymiana szalunków, instalacji elektrycznej, udrożnienie szpigatów, organizacja firmy do utylizacji azbestu.
- Kompleksowa obsługa księgowości ZOD FREGATA sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.