Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00472543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie Forum Obserwacji Ziemi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360992221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzy Lipy 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-172
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@polsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polsa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie polskiego przemysłu kosmicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie Forum Obserwacji Ziemi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68a218b-9637-4ba8-a7e8-71c258df7547
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224073/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Przygotowanie i organizacja Forum Obserwacji Ziemi 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie A2.6.1 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, pn.: „Inwestycje – Rozbudowa krajowego systemu serwisów monitoringowych, produktów, narzędzi analitycznych i usług oraz towarzyszącej infrastruktury wykorzystujących dane satelitarne”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BO/34/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284027,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie Forum Obserwacji Ziemi, tj. organizacja i obsługa dwudniowej konferencji, prowadzonej w języku polskim, zwanej dalej „Wydarzeniem”.
2. Planowany termin Wydarzenia: dwa, następujące po sobie dni, w terminie 5-8 listopada 2024 r.
3. Informacje ogólne:
a) Formuła konferencji: hybrydowa, tj:
Stacjonarne spotkania – ok. 120 osób w każdym dniu spotkania.
• Udział online – bez limitu,
• Liczba spotkań: 2 dni.
b) Czas trwania spotkań:
• 1 dzień: max. 12 godz. zegarowych, w tym przerwa lunchowa,
• 2 dzień: max. 8 godz. zegarowych, w tym przerwa lunchowa.
c) Miejsce: Warszawa
d) Uczestnicy:
• Przedstawiciele administracji publicznej wszystkich szczebli,
• Przedstawiciele przemysłu i nauki.
e) Prelegenci: Za dobór oraz zapewnienie udziału osób biorących udział w Wydarzeniu w charakterze prelegentów odpowiada Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238989,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419605,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289065,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restart Event spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783189783
7.3.3) Ulica: Lubicz 27/47
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-503
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289065,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana opraw oświetleniowych w budynkach UG: część I - wymiana opraw oświetl. w WOiGw Gdyni przy al. M. Piłsudskiego 46, część II - wymiana opraw oświetl. w BG w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 53.
- Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla odcinków dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku
- Świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych
- Dostawa narzędzi bipolarnych do diatermii z dzierżawą oraz zestaw do usuwania przeszkód w naczyniach z dzierżawą dla UCK
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie czterech imprez okolicznościowych
- Kompleksowa organizacja jednodniowej konferencji wraz z usługą cateringową w Poznaniu
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA SPOTKANIA MIKOŁAJKOWEGO DLA RODZIN ADOPCYJNYCH ORAZ ZAWODOWYCH RODZIN ZASTĘPCZYCH
- Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji w projekcie pt. "Rozwój polsko-ukraińskiej współpracy w zakresie diagnostyki i leczenia nowotworów"
- Kompleksowa organizacja dwóch edycji Warsztatów Metrologicznych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy rekreacyjno-świątecznej z pn. "Świąteczne spotkanie na Woli" na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 55/ZP/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.