eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojewodza"Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojewodzy oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojewodzy oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WOJEWODZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750063379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 34

1.5.2.) Miejscowość: Wojewodza

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslawpalka64@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e73a19-8410-49fe-9b7a-936a7ab135de

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojewodzy oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e73a19-8410-49fe-9b7a-936a7ab135de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00516656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojewodzy oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojewodzy oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ.
3.2. Zadanie jest dofinansowane ze środków WFOŚiGW w Łodzi, Umowa Nr 1035/OA/D/2023 w formie dotacji, Program Priorytetowy „EkoRemiza – Termomodernizacja budynków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery – IV edycja”.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prace ziemne, odgrzybianie i osuszanie fundamentów, wykonanie tynków zewnętrznych, izolacji, docieplenia ścian, zabezpieczenie przeciwwilgociowe dachu – wykonanie izolacji cieplnej, wymianę rynien, wykonanie obróbek blacharskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w tym na drzwi stalowe, wykonanie instalacji elektrycznej, dostawa i montaż pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, wbudowania dostarczonych materiałów oraz do rozruchu jak i w szczególności sprawdzenia poprawności działania dostarczonej instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła.
3.4. Zakres prac zadania ujęty jest w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Nr 10 do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z przedmiarem oraz dokumentami zamówienia.
3.5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.5.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.5.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
3.5.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45421132-8 Instalowanie okien
45421130-4 Instalowanie drzwi i okien
45320000-6 Roboty izolacyjne
45443000-4 Roboty elewacyjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51112100-1 Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektryczne
42122460-2 Pompy powietrza
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45261320-3 Kładzenie rynien, obróbek

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne, jednak nie później niż do dnia 23.12.2024 r. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

42122460-2 - Pompy powietrza

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1239819,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GrantON Sp z o.o., Złota 61/100, 00-819 Warszawa, Województwo mazowieckie NIP 527 29 44 054, REGON: 387707946

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272944054

7.3.3) Ulica: Złota 61/100

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Termomodernizacja, ogrzewanie, fotowoltaika


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.