Ogłoszenie z dnia 2024-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504148/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WIW.DA.272.20.2024 - Remont łazienek na parterze budynku A wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (projekt + wykonanie).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9831881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.20.2024 - Remont łazienek na parterze budynku A wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (projekt + wykonanie).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a4497df-eecc-4075-b6d2-8748a69a5e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274310/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont łazienek parter – budynek A – dost. do potrzeb osób niepełnospr.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155345,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont łazienek na parterze budynku A wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych (projekt + wykonanie).
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.1. do SWZ.
3. Gwarancja
3.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.3.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednakże nie później, niż do dnia 20.12.2024r.
Zamawiający wskazuję datę końcową realizacji przedmiotu zamówienia (20.12.2024r.) z uwagi na fakt, iż środki finansowe, które mają zostać Zamawiającemu przyznane na sfinansowanie zamówienia, muszą zostać wydane do końca roku 2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&P Style Pastusiak Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 991-034-46-00
7.3.3) Ulica: Dąbrówka Łubniańska, ul. Oleska 21
7.3.4) Miejscowość: Łubniany
7.3.5) Kod pocztowy: 46-024
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- D/81/2024/A Zakup i dostawa materacy oraz ochraniaczy na materace na potrzeby Domów Studenta UO
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.