eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze"Zamówienie podobne do 03/ZP/2023 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zamówienie podobne do 03/ZP/2023 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zamówienie podobne do 03/ZP/2023 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6891bd3-f5c5-4ee0-87b6-b67de7118a6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienia z wolnej ręki planuje się udzielić na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, mając na uwadze spełnienie wszystkich przesłanek normatywnych tego trybu:
Zamawiający dokonuje zwiększenia pierwotnego zamówienia o 20% w stosunku do pierwotnego zakresu wskazanego w umowie nr 03/ZP/2023 z dnia 28.09.2023r.
Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, co wskazano w informacji z otwarcia ofert i w protokole z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 03/ZP/2023.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zaproszenia, na zasadach technicznych i organizacyjnych identycznych jak wskazane w umowie podstawowej nr 03/ZP/2023.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWR/AK/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 46800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór (w tym transport) i zagospodarowanie (stosowanie) wytworzonych przez Zamawiającego (powstających w instalacji oczyszczalni ścieków komunalnych) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 w okresie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilości do 360 Mg odwodnionych na prasie taśmowej (sucha masa ok. 18-20 %).
2. Pod pojęciem zagospodarowania należy rozumieć czynności takie jak: zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie, w tym przygotowanie poprzedzające odzysk (m.in. higienizacja odpadu o kodzie 19 08 05 jeśli będzie konieczna) lub unieszkodliwianie – odpowiednio zastosowane do poszczególnych rodzajów odpadów.
3. Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy w minimalnym zakresie 70% tonażu, tj. przekazanie Wykonawcy do odbioru,
transportu i zagospodarowania minimum 252 Mg w okresie obowiązywania umowy (ilość wytwarzanych osadów jest oszacowana na podstawie danych historycznych).
4. Zagospodarowanie osadu odbywać się będzie wyłącznie w sposób przewidziany w ustawie Prawo Ochrony Środowiska.
Ustawie o Odpadach i rozporządzeniach wykonawczych w tym zakresie.
5. W razie rolniczego wykorzystania osadów Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w imieniu Zamawiającego dokumentacji dotyczącej stosowania komunalnych osadów ściekowych na glebach, na których planuje się przeprowadzenie procesu zagospodarowania osadów, w tym do przeprowadzenia wymaganych badań gruntów, na których będą stosowane
osady ściekowe oraz przekazanie badań gruntów Zamawiającemu.
6. W razie rolniczego wykorzystania osadów Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia w imieniu Zamawiającego dawki osadów w oparciu o wyniki badań gruntu oraz wyniki badań osadów ściekowych. Badanie osadów należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Wszystkie badania należy wykonać w akredytowanym laboratorium.
8. Osady ściekowe mają być transportowane i zagospodarowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. W razie rolniczego wykorzystania nie mogą być składowane przez Wykonawcę, tylko niezwłocznie zmieszane z gruntem.
9. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę.
10. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na zamawiającego (jako wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadu ściekowego niezgodnie z przepisami prawa i warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę.
11. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może zmienić sposób zagospodarowania osadów (z wykluczeniem odzysku
prowadzonego zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 1 i 2) z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na cenę jednostkową oraz wartość umowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich niezbędnych pozwoleń (w tym aktualnej decyzji zezwalającej na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 05).
12. Zasady odbioru osadów:
a) Zamawiający załaduje kontener/naczepę/wannę.
b) Waga osadów podawana w karcie przekazania odpadów w systemie BDO będzie orientacyjna i korygowana po zważeniu
przez Wykonawcę.
13. Dokumentem potwierdzającym realizację usługi będzie karta przekazania odpadu wystawiona przez Zamawiającego w systemie BDO i potwierdzona przez Wykonawcę w zakresie transportu odpadu i przyjęcia odpadu do zagospodarowania.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom prac związanych z transportem i/lub rozprowadzaniem, mieszaniem osadu na gruncie zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j.: Dz. U. 2023 poz. 23) oraz z uwzględnieniem wymogów określonych w opracowaniu przekazanym przez Wykonawcę Zamawiającemu przed odbiorem osadów.
15. Odbiór osadów odbywał się będzie w dniach pracy Zamawiającego w godz. 6-14 sukcesywnie, według zgłoszeń
wywozu uzgodnionych z Zamawiającym z częstotliwością do-stosowaną do ich nagromadzenia (nie częściej niż 1 raz w tygodniu) w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili zgłoszenia o potrzebie wywozu.
16. Wykonawca jest zobowiązany, podczas poddawania odzyskowi lub unieszkodliwianiu komunalnych osadów ściekowych, przestrzegać przepisów art. 20 ust. 3-5 ustawy o odpadach.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odzysku w zakresie określonym w art. 96 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy o odpadach.
18. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z transportu i/lub zagospodarowania osadu ściekowego realizowanych przez Wykonawcę niezgodnie z prawem lub z warunkami zawartymi w umowie , Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od
Wykonawcy zwrotu kosztów do wysokości faktycznie poniesionej szkody.
19. Zamawiający zastrzega decydowanie o skierowaniu do przetwarzania osadów ściekowych w procesie odzysku innym niż R10.
20. Zakres zamówienia obejmuje transport oraz odzysk lub/i unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Świętego Wojciecha 89 w Brzeszczach zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2023r., poz. 1587) i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 23).
21. Załadunek po stronie Zamawiającego.
22. Odbiór odpadów maksymalnie 1 x na tydzień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: RESIDUO Sabina Kulasa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGROBONUS Sp. z o.o. , Pan Tomasz Stachurski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133464553

7.3.3) Ulica: płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-032

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zadania Zamawiający poinformował w dniu 18.09.2023r., iż na realizację zadania przeznacza następujące środki:
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zadania:
Agencja Komunalna Sp. z o.o. w Brzeszczach informuje, iż na realizację zadania pod nazwą: „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05” Nr 03/ZP/2023 planuje przeznaczyć kwotę do 335 700,00 zł netto, a wraz z zamówieniami z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe
usługi – zwiększenie ilości Mg objętych przedmiotem zamówienia (do 20% wartości zamówienia podstawowego), polegające na powtórzeniu podobnych usług w zakresie wywozu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, kwotę 402 840,00 zł netto plus VAT 8 %, tj. 435 067,20 zł brutto.
Umowę z Wykonawcą zawarto w dniu 28.09.2023r. Wykonawcy, z którymi planuje się zawarcie umowy są to wykonawcy zamówienia podstawowego:
Konsorcjum firm:
RESIDUO Sabina Kulasa - Lider Konsorcjum
płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10, 35-032 Rzeszów
NIP 8133464553, REGON 366106798, nr BDO 000575239
AGROBONUS Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum
37-543 Laszki, Korzenica 20B
KRS 0000582986, REGON: 362839883, NIP: 7922293327, nr BDO 000007231
Pan Tomasz Stachurski - Partner Konsorcjum
gospodarstwo rolne, Maków 14, 32-075 Gołcza

Zamawiający informuje, iż zamówienie dodatkowe na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 zostało wskazane w swz nr 03/ZP/2023, ogłoszeniu o zamówieniu - pkt. 4.2.14.) ogłoszenia o zamówieniu nr 2023/BZP 00390842 z dnia 11.09.2023r.

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało opublikowane dnia 18.10.2024r. pod nr 2024/BZP 00554080.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.