eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła"Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły - rozbiórka budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Ludowej 3-5 oraz budynku mieszkalnego przy ul. Ludowej 7 w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły – rozbiórka budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Ludowej 3-5 oraz budynku mieszkalnego przy ul. Ludowej 7 w Pile.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673514888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/175178/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły – rozbiórka budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Ludowej 3-5 oraz budynku mieszkalnego przy ul. Ludowej 7 w Pile.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0166c60d-5ebe-4d81-8a4d-227bf2bda912

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049531/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja poszczególnych terenów Miasta Piły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2024/TP/10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły” – rozbiórka budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych przy ul. Ludowej 3-5 oraz budynku mieszkalnego przy ul. Ludowej 7 w Pile.
2. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w zakresie i w sposób szczegółowo określony
w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
3. Zakres robót rozbiórkowych:
1) demontaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich,
2) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
3) rozbiórka pokrycia dachowego i konstrukcji dachowej,
4) rozbiórka ścian przyziemia oraz słupów,
5) rozbiórka posadzek,
6) rozbiórka fundamentów,
7) wywóz gruzu i uporządkowanie terenu,
8) utylizacja papy,
9) niwelacja terenu,
10) wykonanie projektu ruchu drogowego w czasie zajęcia pasa drogowego,
11) zajęcie pasa drogowego – chodnika oraz drogi,
12) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
13) likwidacja przyłączy elektroenergetycznych – zwrot szaf energetycznych do zleceniodawcy – szt. 2.

4. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej do realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających
z dokumentacji projektowej, bez względu na to, czy te roboty zostały wprost wymienione w przedmiarze robót oraz bez względu na ilość robót niezbędnych do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267569,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267569,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS, KAWIKO Władysław Szyling

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.3) Ulica: Zabartowo

7.3.4) Miejscowość: Więcbork

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267569,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.