Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00576860/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Publiczny w Milanówku
1.3.) Oddział zamawiającego: Żłobek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385448015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska18a
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zlobek.milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia-jerzykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2fd40df-772b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2fd40df-772b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00468075/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŻP.2610.1.1.2023.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dowożenia
gotowych posiłków dla max 57 dzieci w wieku od 12 miesiąca życia do 3 lat uczęszczających
do Żłobka Publicznego w Milanówku od 02.01.2024 r.
2) Zamówienie będzie finansowane z budżetu Miasta Milanówka.
3) Usługa cateringu objęta zamówieniem będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku
do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć
opiekuńczych w żłobku.
4) Zamówienie obejmuje przygotowanie: Śniadanie, II Śniadanie, obiad i podwieczorek.
5) Wielkość dostaw ma charakter szacunkowy i zależny jest od frekwencji dzieci.
6) Zamawiający planuje następującą szacunkową ilość zestawów posiłków:
7) d) Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 57. (Liczba ta w trakcie roku może ulec zmianie- zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od aktualnych potrzeb). Zamawiający planuje następującą szacunkową ilość zestawów posiłków:
57 dzieci x 251 dni x 65% frekwencja dzieci w żłobku = około 9 300 posiłków w trakcie trwania umowy. Wymagane godziny dostarczania posiłków:
• godz. 7:50 - 8:15 - I i II Śniadanie;
• godz. 11:00-11:15 drugie danie;
• godz. 14-00- 14:15 zupa i podwieczorek.
Posiłki powinny być dostarczane w dniach funkcjonowania żłobka tj. w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni wolnych i dni, w których nieprowadzona jest opieka w formie stacjonarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148792,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157162,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157162,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prima Sort Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291804609
7.3.3) Ulica: ul. Mirabelki 1
7.3.4) Miejscowość: Osowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 96-321
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przygotowywanie posiłków
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157162,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- "Usługa przygotowania, dostawy posiłków i napojów dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego".
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach-Osiedle w okresie od dnia 01.04. 2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.