Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f4e134-6b7d-45cf-a74c-220f951c0c89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041911/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Rozwój zielono – niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu - Nadzór inwestorski nad rewitalizacją Parku oraz budową zbiorników retencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 Priorytet 02: Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski Działanie 02.05 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 62 / WIK-RI / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego szacowania wartości zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Piłsudskiego we Wrześni w ramach projektu "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmianę klimatu".
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: prace demontażowe – zagospodarowanie terenu, obsługę geodezyjną w ramach zagospodarowania terenu i zieleni, przebudowę istniejących i budowę nowych ścieżek o nawierzchni mineralnej, montaż elementów wyposażenia [m.in. ławki, kosze na śmieci, (mała architektura), renowację schodów głównych i terenowych, przebudowę fontanny pływającej na stawie (wymiana urządzenia), budowę systemu automatycznego nawadniania terenu, uporządkowanie istniejącej i wprowadzenie nowej szaty roślinnej (roboty ziemne + nasadzenia), wykonanie opaski z grysu kamiennego, energooszczędne oświetlenie parkowe, budowę w części parku obiektów pergoli parkowych okrągłych. Koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Koordynator nadzoru inwestorskiego powołuje zespół składający się z następujących osób:
- inspektor nadzoru branży instalacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
- inspektor nadzoru branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej
- inspektor nadzoru branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
- inspektora nadzoru w zakresie zagospodarowania zielenią posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
W celu zapoznania się Wykonawców z całym zakresem robót nad którym będzie sprawowany nadzór budowlany, Zamawiający podaje link do dokumentacji projektowej zadania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/926414
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172047,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172047,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAIKA Jan Ciesielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842303124
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 21
7.3.4) Miejscowość: Cielimowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172047,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego we Wrzesińskich Obiektach Sportowo - Rekreacyjnych
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- "Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej we Wrześni w pomieszczeniach wynajmowanych od DPS"
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego
- Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.