Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455362/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 200 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d3cf86b-dcd9-4558-9993-f6d0021d6d021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku. ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3cf86b-dcd9-4558-9993-f6d0021d6d02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059088/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu pn. Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 404414,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
„Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego ( Inspektor Nadzoru) dla zadania pn.: „Rozbudowa, nadbudowa wraz z wykonaniem niezbędnych urządzeń budowlanych dla Szpitala Powiatowego w Chmielniku”.
Zamówienie obejmuje przebudowę, rozbudowę oraz nadbudowę budynku Szpitala Powiatowego w Chmielniku wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury towarzyszącej, wykonaniem wszelkich robót rozbiórkowych, budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników szpitala, dostawą i montażem wyposażenia (dotyczy budynku diagnostyki obrazowej) oraz przekazaniem obiektu do użytkowania.
W zakres nadzorowanej inwestycji wchodzi w szczególności:
wykonanie wszelkich prac przygotowawczych związanych z zagospodarowaniem terenu budowy, które są niezbędne do rozpoczęcia i przeprowadzenia całego procesu inwestycyjnego w sposób prawidłowy zgodny z przepisami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami, przepisami polskiego prawa jak i wiedzą techniczną w tym m.in. zabezpieczenie placu budowy (ogrodzenie itp.), wykonanie zaplecza socjalnego i biurowego na potrzeby Zamawiającego i Wykonawcy, zaplecza na potrzeby działu administracyjno- technicznego Szpitala, zabezpieczenia kontenerowej pracowni RTG;
wykonanie wszelkich robót budowlano- montażowych zgodnie z wielobranżową dokumentacją projektową, w tym:
o rozbudowa szpitala o budynek administracyjno- socjalny z pomieszczeniami apteki szpitalnej oraz laboratorium na potrzeby szpitala- część A;
o nadbudowa istniejącego budynku, w którym zlokalizowany jest blok operacyjny- część B;
o rozbudowa szpitala o budynek podjazdu dla karetek pogotowia- część C;
o przebudowa pomieszczeń w istniejącej części D z uwagi na realizowaną nadbudowę części B oraz dobudowę części A i C;
o budowa budynku diagnostyki obrazowej- część E, budynek tomografu komputerowego wraz z dostawą, montażem oraz uruchomieniem urządzenia tomografu komputerowego i pozostałego wyposażenia (uzyskanie zezwolenia od Świętokrzyskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na uruchomienie i stosowanie aparatu TK do celów diagnostyki medycznej, uzyskanie zgody na prowadzenie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące w celach medycznych z zakresu TK i opracowanie procedur badań TK);
o zagospodarowanie terenu zewnętrznego wraz z przebudową sieci zewnętrznych (gazociąg, sieć cieplna, kanalizacja sanitarna, wodociąg, sieć energetyczna
i teletechniczna).
wykonanie robót rozbiórkowych (budynek gospodarczy, fragment kotłowni z częścią administracyjną);
wykonanie wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających, pomocniczych
i tymczasowych, związanych z usunięciem kolizji wykonawczych;
wykonanie wszystkich prac określonych w treści Umowy oraz takich, które wynikają z zobowiązań nałożonych na Wykonawcę w trakcie realizacji inwestycji przez organy administracji państwowej (decyzje, postanowienia, itp.);
opracowanie, uzgodnienie ze stosownymi organami i instytucjami projektu ochrony radiologicznej pracowni RTG zlokalizowanej na parterze części B wraz z realizacją prac obejmujących ww. dokumentację, w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń umożliwiających eksploatację pracowni RTG, a także opracowanie projektów warsztatowych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót (np. na wykonanie palisady z pali wierconych zbrojonych, zabezpieczenie wykopu tzw. ścianką berlińską, itp.);
zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej i geologicznej;
zagospodarowanie wszelkich powstałych w trakcie realizacji inwestycji odpadów. Na wszystkie wywiezione materiały rozbiórkowe muszą być przedstawione dokumenty poświadczające ich prawidłowe zagospodarowanie lub utylizację;
wycięcie kolidujących z inwestycją drzew, w tym także uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń;
wykonanie wszelkich prac niezbędnych do uzyskania na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie realizowanych obiektów w tym opracowanie
i aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla wszystkich obiektów wchodzących w skład Szpitala, a także prawidłowe oznakowanie obiektów do ewakuacji wraz z rozmieszczeniem gaśnic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru;
przygotowanie dokumentacji do odbiorów technicznych, w tym m.in.: tomografu komputerowego, przyłączy mediów oraz kotłowni, przeprowadzenie odbiorów przez dostawców mediów oraz uczestnictwo w procesach odbiorowych z udziałem Zamawiającego;
przygotowanie instrukcji eksploatacji budynku, która będzie zawierała m.in. warunki konserwacji i tabelaryczne zestawienie urządzeń wraz z typami, rodzajami, numerami fabrycznymi i wymaganiami serwisowymi związanymi z okresowymi przeglądami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi;
wykonanie próbnego rozruchu technologicznego wszystkich instalacji jednocześnie przed planowanym odbiorem robót budowlanych, w tym także przeprowadzenie rozruchów technicznych przez autoryzowany serwis producenta;
przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji cyfrowej (zawierającej m.in. projekt wykonawczy z naniesionymi zmianami, karty materiałowe, atesty, certyfikaty, świadectwa zgodności, protokoły z prób, pomiarów i narad koordynacyjnych, uzgodnienia z Zamawiającym, instrukcje obsługi urządzeń, warunki gwarancji wraz z instrukcją eksploatacji, itp.). Wszelkie dokumenty dołączone do dokumentacji powykonawczej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w języku polskim;
uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie;
przeszkolenie personelu technicznego i eksploatacyjnego służb Szpitala w zakresie zainstalowanych urządzeń i systemów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188177,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758622,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188177,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno – Inżynierskie PROSTA – PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188177,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.