eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoWykonanie utwardzonego pobocza z kostki brukowej w m. Kruszewiec



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki brukowej w m. Kruszewiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860165

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c716119-6888-43f2-93d2-4395dd21657d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki brukowej w m. Kruszewiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c716119-6888-43f2-93d2-4395dd21657d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221892/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki brukowej w m. Kruszewiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie utwardzonego pobocza z kostki brukowej w m. Kruszewiec.
5.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu pobocza z kostki brukowej w miejscowości Kruszewiec wzdłuż drogi gminnej nr 107261E na długości odcinka 180 m i szerokości 1,5 m działki o nr ewid. 556 obręb 0012 m. Kruszewiec, gm. Opoczno.
5.3. Wykonanie remontu polegać będzie na wykonaniu nawierzchni kostką brukową betonową kolorową o grubości 8 cm, układanej na podsypce cementowo betonowej 1:4 grubości warstwy 5cm. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
2) ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej,
3) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na ławie betonowej,
4) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa naturalnego o frakcji 0-31,5 o grubości 10 cm,
5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm – kolorowej,
6) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu,
7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
8) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania( jeżeli będzie wymagane).
5.4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa:
1) opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1 do SWZ,
2) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) - Załącznik nr 2 do SWZ,
3) przedmiar robót - pomocniczo - Załącznik nr 3 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62301,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133061,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62301,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MARBRUK Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142785376

7.3.3) Ulica: Radomska 10/18

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62301,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.