eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁambinowiceMODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951913

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I W SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577af7c0-4c3f-4a7a-91e1-d21c4707e534

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071824/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE WIEJSKICH DOMÓW KULTURY W MAŃKOWICACH I SOWINIE W RAMACH POLSKI ŁAD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4805155,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - WDK – MAŃKOWICE
1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIA
PRZEDMIOTEM INWESTYCJI jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy z wykonaniem prac w zakresie:
1.1. poprawy bezpieczeństwa osób przebywających w budynku, w tym warunków bezpiecznej ewakuacji
zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie innego spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa
pożarowego i ewakuacji z obiektu,
1.2. prac dotyczących termomodernizacji obiektu w zakresie docieplenia istniejącego stropodachu,
1.3. prac remontowych i modernizacyjnych wewnątrz budynku.
1.3.1. remont głównej i bocznej klatek schodowych wraz z ich pożarowym wydzieleniem drzwiami
przeciwpożarowymi i wykonaniem urządzeń oddymiających i napowietrzających
1.3.2. przebudowa pomieszczeń w poziomie piwnic z wykonaniem dolnego hallu dźwigowego oraz
udrożnienie drugiego kierunku ewakuacji z sali sportowej
1.3.3. przebudowa pomieszczeń parteru budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tym
udrożnienie drugiego wyjścia ewakuacyjnego z sali spotkań przez boczną klatkę schodową,
1.3.4. przebudowa pomieszczeń piętra budynku w celu poprawy warunkow ewakuacji, w tym
wykonanie drugiego wyjścia z sali spotkań,
1.4. Rozbiorka istniejącego wewnętrznego murowanego komina kotłowni celem uwolnienia zajmowanej
przez niego powierzchni w związku ze zmianą źrodła ciepła ogrzewania budynku. Uzupełnienie stropow
nad piwnicą, parterem i piętrem w miejscu po likwidowanym kominie,
1.5. Remont klatek schodowych głownej i bocznej wraz z ich generalnym remontem, wymianą balustrad,
stopnic i posadzek.
1.6. Remont pokrycia z wykonaniem pokrycia membrana dachową i docieplenie dachu nad istniejącym
korpusem budynku głownego oraz nad łącznikiem z głowna klatką schodową -poprzez wypełnienie
przestrzeni stropodachow wentylowanych wełną mineralną granulowaną,
1.7. Dobudowa zewnętrznego dźwigu dla niepełnosprawnych w centrum wschodniej elewacji budynku –
WG ODRĘBNEGO OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO I NA ODRĘBNYM ETAPIE REALIZACJI.
1.8. W zakresie instalacji sanitarnych i wg ich projektu wykonawczego:
1.8.1. Wykonanie nowych i wymiana istniejących instalacji sanitarnych w obszarze objętym
przebudową
1.8.2. Zmiana źrodła ciepła w budynku z wprowadzeniem pomp ciepła w miejsce istniejącej kotłowni
węglowej,
1.9. W zakresie instalacji elektrycznych i wg ich projektu wykonawczego:
1.9.1. Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w obszarze objętym przebudową,
1.9.2. wykonanie zasilania dźwigu zewnętrznego dla niepełnosprawnych
1.9.3. wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego: instalacji
oddymiania klatek schodowych wraz z rozszerzonym na inne pomieszczenia budynku zestawem
czujek dymu, oraz ponadnormatywnego awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
1.9.4. wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz z jej integracją z instalacjmi
budynku.
1.1. PRACE BUDOWLANE – PRZEBUDOWA
1.1.1. Rozbiorka istniejącego komina kotłowni węglowej od dachu do piwnicy:
1.1.1.1. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropodachu wraz z wykonaniem nowego
pokrycia uzupełniającego z papy termozgrzewalnej, następmnie pokrycie całego dachu membraną
EPDM
1.1.1.2. Uzupełnienie otworu pozostałego po kominie w stropach międzykondygnacyjnych.
Uwaga!
- W/w prace wykonywać pod nadzorem uprawnionego projektanta konstrukcji,
- Należy wykorzystać otwór powstały w stropodachu po rozbiórce komina do wykonania warstwy
ocieplającej stropodach wentylowany (ekofiber)
1.1.2. Przebudowa zespołu toalet na piętrze po rozbiorce zespołu toalet istniejących,
1.1.2.1. rozbiorka istniejącego układu ścianek działowych wraz z wyposażeniem
1.1.2.2. wykonanie nowego zespołu toalet zgodnie z rysunkami wraz z wydzieleniem korytarza
ewakuacyjnego,
1.1.3. Wykonanie drugich drzwi ewakuacyjnych z sali 2/3 na piętrze wraz z korytarzem ewakuacyjnym.
1.1.3.1. Wykucie i przesklepienie nowego otworu drzwiowego z sali 2/3 do korytarza ewakuacyjnego,
1.1.3.2. montaż dwoch par nowych drzwi do sali 2/3 (po demontażu 1 szt. starych drzwi
wejściowych),
1.1.3.3. Remont posadzek i ścian w rejonie prac
1.1.4. Toaleta npspr w poziomie piwnic. Dostosowanie pomieszczenia 0/11 w piwnicy do pełnienia
funkcji dolnego hallu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych. Toaleta ta ma być dostępną dla
osob uczestniczących w imprezach organizowanych na terenie przylegającym do WDK. Dostęp dla
osob niepełnosprawnych na wozkach inwalidzkich za pośrednictwem dźwigu osobowego dla npspr.
1.1.4.1. Wykonanie wiatrołapu w pomieszczenia przedsionka piwnicznego. Wykonanie ścianek i
montaż drzwi wydzielających część lokatorską piwnic,
1.1.5. Wydzielenie ścianką i drzwiami części technicznej piwnic – pomieszczenia pomp ciepła 0/12a,
0/13, 0/14– z istniejącej powierzchni kotłowni.
1.1.6. Przebudowa i remont istniejącej głownej klatki schodowej - w tym:
1.1.6.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokość
pomiędzy balustradami oraz balustradą a ścianą była większa niż 120cm.
1.1.6.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki
1.1.6.3. remont ścian, malowanie
1.1.6.4. wykonanie nowych instalacji elektrycznych klatki schodowej – branża elektryczna
1.1.7. Przebudowa i remont istniejącej bocznej klatki schodowej - w tym:
1.1.7.1. demontaż i wymiana istn. balustrad. Balustrady montować w taki sposob aby szerokość
pomiędzy balustradami była jak największa.
1.1.7.2. wymiana okładzin schodowych i posadzki na biegach, spocznikach i podestach
1.1.7.3. remont ścian, malowanie
1.1.7.4. inne pracy wynikające z ekspertyzy pożarowej,
1.2. PRACE BUDOWLANE – REMONT POMIESZCZEŃ
1.2.1. W całym budynku:
1.2.1.1. wymiana warstw posadzkowych, po usunieciu ich do płyty konstrukcyjnej, z wykonaniem
nowego uwarstwienia z warstwa grzejną ogrzewania podłogowego, zgodnie z uwarstwieniem
podanym na przekrojach. Wykończenie posadzek zgodnie z zestawieniem pomieszczeń.
1.2.1.2. Wykonanie zaleceń ekspertyzy pożarowej (patrz pkt. 10.5) dotyczących wydzielenia i
oddymiania klatek schodowych oraz eliminacji palnych okładzin ścian i stropow. Wyposażenie
obiektu w adresowalny system sygnalizacji pożarowej oraz instalacje awaryjnego oświetlenia
ewakuacyjnego o nateżęniu co najmniej 5 lx wg projektu instalacji elektrycznych.
1.2.2. W poziomie parteru:
1.2.3. 3. Drzwi ewakuacyjne z sali 1/9 - odtworzenie drzwi do klatki schodowej 1/1:
1.2.3.1.1. -rozbiorka ścianki zamurowującej 12cm
1.2.3.1.2. -wstawienie drzwi pełnych 90/200 EIS30 z ościeżnicą
1.2.3.1.3. - remont i malowanie ścian
1.2.3.2. Demontaż boazerii ze ścian i sufitu w sali 1/9 i ze ścian w pom. 1/10
1.2.3.3. obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego (wysokość nad
posadzka – 90 cm).
1.2.4. W poziomie piętra:
1.2.5. 1. Remont sali 2/3:
1.2.5.1.1. - zerwanie podłogi - parkiet oraz płyty lastricowych
1.2.5.1.2. - remont ścian - demontaż istn. boazerii- obudowy z płyt okleinowanych na ruszcie
drewnianym,
1.2.5.1.3. - naprawa tynku, wykonanie gładzi wapiennej, malowanie,
1.2.5.1.4. - wykonanie tynku mozaikowego na ścianach,
1.2.5.1.5. - naprawa, malowanie sufitu,
1.2.5.1.6. - wykonanie podłogi z paneli poliwinylowych
1.2.5.1.7. - obudowanie parapetow z lastrico nakładkami w kolorze drewna dębowego
(wysokość nad posadzka – 90 cm).
1.2.6. 2. Nowa ścianka pomiędzy 2/3 i 2/1
1.2.6.1.1. - usunięcie istn. ścianki drewnianej z drzwiami,
1.2.6.1.2. - wymurowanie nowej ścianki z gazobetonu
1.2.6.1.3. - wstawienie nowych drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej

2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA
2.1 Istniejąca instalacja odgromowa
2.2 Rozbiórka istniejących instalacji.
2.3 Instalacje i urządzenia do pozostawienia – instalacja na 1 piętrze
2.4 Przeciwpożarowe wyłączniki prądu (PWP)
2.5 Zasilanie kablowe nN.
2.6 Tablica główna TG-WDK.
2.7 Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV.
2.8 Tablice piętrowe i linie zasilające
2.9 Rozdzielnice na zewnątrz budynku i linie zasilające
2.10 Zasilanie oczyszczalni ścieków
2.11 Zasilanie windy osobowej i oświetlenie szybu windowego
2.12 Oświetlenie podstawowe
2.13 Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych
2.14 Oświetlenie zewnętrzne
2.15 Gniazda wtyczkowe 16A/250V
2.16 Dedykowana instalacja elektryczna
2.17 Gniazdo wtyczkowe 16A/400V
2.18 Zasilanie pompy ciepła i pomp w rozdzielaczach
2.19 Zasilanie urządzeń wentylacyjnych
2.20 Zasilanie klimatyzacji
2.21 Adresowalny system sygnalizacji pożarowej z oddymianiem klatek schodowych
2.22 Instalacja elektryczna na 1 piętrze w pomieszczeniach nr 2/1, 2/2, 2/3
2.23 Instalacja odgromowa
2.24 Instalacje ochronne
2.25 Sprawdzenia odbiorcze

3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA
Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .
3.1 Instalacja wody zimnej, ciepłej
3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej
3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.
3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła
3.5 Wentylacja i klimatyzacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3102607,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - WDK – SOWIN

1. BRANŻA BUDOWLANA – ZAKRES OPRACOWANIA
Przedmiotem opracowania jest remont i przebudowa istniejącego budynku świetlicy w Sowinie.
Cel opracowania. Projektowane prace remontowe mają umożliwić dalsze użytkowanie budynku zw zgodzie z obowiązującymi przepisami. W szczegolności dotyczy to rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz działań zmniejszających oddziaływanie akustyczne obiektu na sąsiedni, przylegającydo świetlicy, budynek mieszkalny.

1.1. Remont istniejącego budynku w zakresie ogólnobudowlanym
1.1.1. Zmiana układu ścian działowych (rozbiórka istniejących i wykonanie nowych),
1.1.2. Wykonanie nowych, ocieplonych warstw posadzkowych i podłóg o ujednoliconym poziomie
podłogi – po całkowitym usunięciu istniejących posadzek,
1.1.3. Docieplenie ścian zewnętrznych – od wewnątrz – z powodu usytuowania lica istniejących ścian
zewnętrznych w granicy działki - wraz wykonaniem nowych tynków i malowaniem
1.1.4. Docieplenie istniejącego dachu wewnątrz istniejącej konstrukcji dachu.
1.1.5. Naprawa i malowanie elewacji zewnętrznych
1.1.6. Wymiana konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem.
W związku ze znacznym wzrostem obciążenia istniejącej konstrukcji dachu wynikającej z konieczności
wykonania obudów przeciwpożarowych tej konstrukcji od dołu (sufit) jak i pełnej obudowy konstrukcji
od góry, pod warstwami pokrycia dachowego, a także uwzględnienia aktualnych norm obciążeń dachu,
w tym m in. od worka śniegowego, zdecydowano o konieczności wymiany całej konstrukcji dachu.
1.1.7. Wykonanie prac poprawiających parametry akustyczne budynku ze szczególnym uwzględnieniem
zmniejszenia oddziaływania hałasem na sąsiedni budynek mieszkalny poprzez:
1.1.7.1. wymiana posadzki wraz z jej warstwami konstrukcyjnymi z wprowadzeniem uwarstwienia
wynikającego z wniosków operatu akustycznego. W tym zakresie wykonanie płyty
konstrukcyjnej podposadzkowej o gr. 25 cm, co wynika z wniosków operatu akustycznego,
1.1.7.2. Wykonanie dylatacji pomiędzy podłuznymi ścianami zewnętrznymi ,konstrukcyjnymi, świetlicy
a wschodnią ścianą szczytową świetlicy, będącą ścianą wspólną z sąsiednim budynkiem
mieszkalnym,
1.1.7.3. Wybudowanie nowej ściany szczytowej świetlicy przy w/w ścianie, na nowej ławie
fundamentowej, oddylatowanych od wyżej opisanej ściany wspólnej z sąsiadem. Nową ścianę
należy połączyć konstrukcyjnie z podłużnymi ścianami istniejącymi poprzez przemurowanie na
strzepia. Nowa ściana stanowic będzie przegrodę akustyczną pomiędzy salą spotkań a
budynkiem mieszkalnym sąsiada,
1.1.7.4. zmniejszenie pogłosu w sali spotkań poprzez montaż sufitu akustycznego oraz paneli
akustycznych w wybranych miejscach na ścianach.
1.2. W zakresie instalacji sanitarnych całkowita wymiana instalacji wewnętrznych – zgodnie z projektem
branżowym
1.2.1. wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej
1.2.2. wykonanie nowej instalacji c.o. wraz ze zmianą źródła ciepła na pompę ciepła
1.2.3. wykonanie nowej instalacji wentylacji wraz z wentylacją nawiewno – wywiewną
1.2.4. wykonanie instalacji klimatyzacji
1.3. W zakresie instalacji elektrycznych – wykonanie całkowicie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej
wraz z wykonaniem instalacji odgromowej i przeciwpożarowego wyłącznika prądu – zgodnie z projektem
branżowym .


2. BRANŻA ELEKTRYCZNA - ZAKRES OPRACOWANIA

Zakres obejmuje swoim zakresem rozbiórkę i budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej
i instalacji odgromowej w związku z przebudową świetlicy wiejskiej w Sowinie.
a. Przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej nN
b. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP).
c. Zasilanie kablowe nN
d. Tablica rozdzielcza
e. Dachowa instalacja fotowoltaiczna PV
f. 5.6. Oświetlenie podstawowe
g. Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne – oświetlenie dróg ewakuacyjnych
h. Oświetlenie podstawowe piwnicy i poddasza
i. Oświetlenie zewnętrzne
j. Gniazda wtyczkowe 16A/250V
k. Zasilanie urządzeń technologicznych w aneksie kuchennym
l. Zasilanie klimatyzacji
m. Zasilanie urządzeń wentylacyjnych
n. Zasilanie pompy ciepła
o. Router Wi-Fi
p. Zasilanie zewnętrznych rolet okiennych
q. Instalacja odgromowa
r. Instalacje ochronne
s. Sprawdzenia odbiorcze
t. Próby instalacji

3. BRANŻA SANITARNA - ZAKRES OPRACOWANIA
Zakresem opracowania jest projekt instalacji wewnętrznych wody ciepłej, zimnej , cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz ogrzewania .

3.1 Instalacja wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji
3.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej
3.3 Instalacja hydrantów wewnętrznych i zabezpieczenia p.poż.
3.4 Instalacja c.o. i źródło ciepła
3.5 Wentylacja i klimatyzacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 1702547,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3517045,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3888716,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3517045,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Wiktor Staliś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7531341192

7.3.3) Ulica: Nadziejów 32

7.3.4) Miejscowość: Kałków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-364

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3517045,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2128516,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2788576,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2788576,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD ADAM SZAWEŁŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531053493

7.3.3) Ulica: Skorochów 17

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2788576,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.