eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiPrace remontowo-konserwatorskie elewacji obejmujące naprawę tynków z zachowaniem i odtworzeniem elem. dekoracyjnych malowanie całości elewacji farbami krzemianowymi wraz z wym. obróbek blacharskich



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo-konserwatorskie elewacji obejmujące naprawę tynków z zachowaniem i odtworzeniem elem. dekoracyjnych malowanie całości elewacji farbami krzemianowymi wraz z wym. obróbek blacharskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: https://www.gov.pl/web/psse-minsk-mazowiecki

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 758 22 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.minskmazowiecki@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-minsk-mazowiecki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea729f5c-2788-41fe-8b15-e3713b7dd890

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo-konserwatorskie elewacji obejmujące naprawę tynków z zachowaniem i odtworzeniem elem. dekoracyjnych malowanie całości elewacji farbami krzemianowymi wraz z wym. obróbek blacharskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea729f5c-2788-41fe-8b15-e3713b7dd890

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00486514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mińsku Mazowieckim Plac Jana Kilińskiego 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEA.272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest gruntowny remont elewacji zabytkowego budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mińsku Mazowieckim znajdującego się przy Placu Jana Kilińskiego 10 w Mińsku Mazowieckim. Pełna nazwa przedmiotu zamówienia to: Prace remontowo-konserwatorskie elewacji obejmujące naprawę tynków z zachowaniem i odtworzeniem elementów dekoracyjnych fasad, malowanie całości elewacji farbami krzemianowymi wraz z wymianą orynnowania i obróbek blacharskich, "Dom Urzędu Powiatowego", Mińsk Mazowiecki” – nr postępowania: OEA.272.1.2024

2. Zakres prac obejmuje:
2.1. Roboty przygotowawcze
Dokonanie przeglądu funkcjonowania rynien, rur spustowych, koszów i obróbek blacharskich (zwłaszcza obróbki gzymsów) pod kątem właściwego odwodnienia połaci dachowych i pozostałych elementów celem całkowitego wyeliminowania możliwości zamakania powierzchni ścian i zalewania elewacji przez wody opadowe. Dokonanie wymiany niezbędnych elementów.
2.2. Remont elewacji:
• Usunięcie odspojonych i luźnych tynków,
• Zastosowanie nowych wypraw tynkarskich,
• Uzupełnienie spoin w cegle,
• Usunięcie powłok malarskich z elementów ozdobnych zakwalifikowanych do pozostawienia,
• Prace tynkarskie:
- w strefie cokołu i zawilgoconych ścian powyżej,
- w strefie niezawilgoconej,
- w strefie powyżej zawilgoceń,
• Wyrównanie struktury podłoży poprzez szpachlowanie tynków,
• Gruntowanie ścian,
• Malowanie dwukrotne barwionymi farbami krzemianowymi,
• Przemurowanie kominów wolnostojących ponad dachem,
• Rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, podokienników,
• Montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, podokienników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

3. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45443000-4: Roboty elewacyjne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548580 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160260 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGMA S.C. Dariusz Górski, Krzysztof Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222211227

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 5

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.