eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa KłodaPrzebudowa drogi gminnej nr 104046L w miejscowości Nietiahy



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 104046L w miejscowości Nietiahy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA KŁODA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 116A

1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-211

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83/355-70-08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://debowakloda.zetopzp.pl/#/offer/7b09aab8-ee82-4918-b181-0f9e55786eb4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 104046L w miejscowości Nietiahy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65fb0203-c60e-443a-8e39-2182c2710ec0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025350/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa Drogi Gminnej nr 104046L w miejscowości Nietiahy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.IBP.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546741,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 104046L w miejscowości Nietiahy.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 rok.
3. W ramach zamówienia przewidziano m.in.:
1. roboty pomiarowe od km 0+000 – 0+604 i km 0,000 -0+390;
2. mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej km 0+000;
3. wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej podbudowy i pobocza z kruszywa kamiennego łamanego mieszanka 0/31,5mm;
4. wykonanie spryskania istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego emulsją kationową szybkorozpadową KI- 65, w ilości 0,5kg/m2;
5. wykonanie nawierzchni wyrównawczo – wiążącej gr.4cm – 100kg/m2 z betonu asfaltowego AC11W;
6. wykonanie spryskania nawierzchni bitumicznej wyrównawczo-wiążącej emulsją kationową szybkorozpadową KI- 65, w ilości 0,3kg/m2;
7. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm/100kg/m2;
8. wykonanie utwardzenia pobocza kruszywem kamiennym/mieszanka kamienna 0/31,5mm szerokości 75cm, gr. 10 cm.
9. zagospodarowanie korony drogi poprzez wykonanie plantowania skarpy pobocza. Zagospodarowanie nadmiaru ziemi na miejscu z profilowania istniejącej podbudowy;
10. ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
11. wykonanie oznakowania poziomego – ujętego w planie sytuacyjnym;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) Projekt budowlany uproszczony,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428674,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400430,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428674,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEDRO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260003703

7.3.3) Ulica: Kolejowa 1

7.3.4) Miejscowość: Osieck

7.3.5) Kod pocztowy: 08-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428674,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.