Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja toalet w budynku B w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSOiO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 7731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsoio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja toalet w budynku B w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904c43e3-8920-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja toalet w budynku B w ZSOiO w Pruszczu Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.07.2023.TP/ZSOiO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja toalet w budynku B w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących
w Pruszczu Gdańskim.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- modernizację toalet oznaczonych numerami pomieszczeń 102 i 103 (1-sze piętro), 201, 202 i 203 (2-gie piętro)
- przebudowę pomieszczenia magazynku oznaczonego numerem 2 (pater)
- wymianę drzwi D5 z pomieszczenia sali gimnastycznej na korytarz (parter).
- doprowadzenie c.w.u. wraz z cyrkulacją z węzła cieplnego znajdującego się w piwnicy pod salą gimnastyczną do wszystkich sanitariatów, z tym, że w sanitariatach objętych modernizacją należy c.w.u. doprowadzić do baterii, zaś w dla sanitariatów nie objętych modernizacją (pom. nr 1, 101 oraz wszystkie sanitariaty na parterze) należy doprowadzić c.w.u. wraz z cyrkulacją do istniejących umywalek istniejących w miejscu projektowanych umywalek lub do istniejących podgrzewaczy (dotyczy parteru).
- doprowadzenie c.w.u. do podgrzewacza pojemnościowego obsługującego kuchnię. Opis szczegółowy prac w przedmiarze robót.
- wykonanie systemu kontroli dostępu dla WC oznaczonego nr 201 (WC nauczycieli). Opis szczegółowy prac w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351183,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518688,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351183,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INMAR Grażyna Bajonczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911001716
7.3.3) Ulica: Jesienna
7.3.4) Miejscowość: Łubiana
7.3.5) Kod pocztowy: 83-407
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351183,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja drogi na działkach nr 51/1, 21, 18 obręb 2 w Pruszczu Gdańskim
- Remont połaci dachowej budynku mieszkalnego położonego na dz. nr 20/58 w obrębie Jabłowo, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie - II
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Przedszkola nr 3, przy ul. Niepodległości 10 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Modernizacja płyty głównej stadionu o naturalnej nawierzchni trawiastej
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Szczecinie przy ul. Sadowskiego 2B/6.
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.