Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO NOWEJ SIEDZIBY URZĘDU GMINY SUCHY LAS NA DZIAŁCE NR 533/6 PRZY UL. SZKOLNEJ 13 W SUCHYM LESIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b90d351a-2c16-42e3-9f5c-59e040eb78c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO NOWEJ SIEDZIBY URZĘDU GMINY SUCHY LAS NA DZIAŁCE NR 533/6 PRZY UL. SZKOLNEJ 13 W SUCHYM LESIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90d351a-2c16-42e3-9f5c-59e040eb78c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024 (ZP.01/2022)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej dla nowej siedziby Urzędu Gminy Suchy Las
na działce nr 533/6 przy ul. Szkolnej 13 w Suchym Lesie.
2. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie uzyskać w imieniu Zamawiającego
wymagane prawem zezwolenie/a na realizację robót oraz określić zakres robót i opis przedmiotu zamówienia na wykonanie
robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) na podstawie posiadanej koncepcji technicznej opracowanie projektu budowlanego (w tym projekt zagospodarowania
działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych lub jej kopii), projekt architektoniczno-budowlany,
projekt techniczny
2) wykonanie badań geotechnicznych gruntu i ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia budynku,
3) opracowanie pozostałej dokumentacji projektowej, w szczególności projektu wykonawczego, STWiOR, pełnego
przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i ofertowego;
4) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy / decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli takowa będzie
wymagana dla zakresu realizowanego na podstawie pozwolenia na budowę);
5) przygotowanie wszelkiej dokumentacji służącej złożeniu wniosków o wydanie niezbędnych dla realizacji robót
budowlanych decyzji administracyjnych;
6) złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej Inwestycji oraz
przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego kompleksowej procedury związanej z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego ww.
decyzji, jeżeli takowa będzie niezbędna,
3. Ponadto przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji objętej
przedmiotową dokumentacja projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632835 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABK-PROJEKT Bogdan Mrozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730419495
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.