eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasWYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO NOWEJ SIEDZIBY URZĘDU GMINY SUCHY LAS NA DZIAŁCE NR 533/6 PRZY UL. SZKOLNEJ 13 W SUCHYM LESIE



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO NOWEJ SIEDZIBY URZĘDU GMINY SUCHY LAS NA DZIAŁCE NR 533/6 PRZY UL. SZKOLNEJ 13 W SUCHYM LESIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b90d351a-2c16-42e3-9f5c-59e040eb78c6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO NOWEJ SIEDZIBY URZĘDU GMINY SUCHY LAS NA DZIAŁCE NR 533/6 PRZY UL. SZKOLNEJ 13 W SUCHYM LESIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90d351a-2c16-42e3-9f5c-59e040eb78c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024 (ZP.01/2022)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej dla nowej siedziby Urzędu Gminy Suchy Las
na działce nr 533/6 przy ul. Szkolnej 13 w Suchym Lesie.
2. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie uzyskać w imieniu Zamawiającego
wymagane prawem zezwolenie/a na realizację robót oraz określić zakres robót i opis przedmiotu zamówienia na wykonanie
robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) na podstawie posiadanej koncepcji technicznej opracowanie projektu budowlanego (w tym projekt zagospodarowania
działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych lub jej kopii), projekt architektoniczno-budowlany,
projekt techniczny
2) wykonanie badań geotechnicznych gruntu i ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia budynku,
3) opracowanie pozostałej dokumentacji projektowej, w szczególności projektu wykonawczego, STWiOR, pełnego
przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i ofertowego;
4) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy / decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli takowa będzie
wymagana dla zakresu realizowanego na podstawie pozwolenia na budowę);
5) przygotowanie wszelkiej dokumentacji służącej złożeniu wniosków o wydanie niezbędnych dla realizacji robót
budowlanych decyzji administracyjnych;
6) złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej Inwestycji oraz
przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego kompleksowej procedury związanej z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego ww.
decyzji, jeżeli takowa będzie niezbędna,
3. Ponadto przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji objętej
przedmiotową dokumentacja projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632835 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABK-PROJEKT Bogdan Mrozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730419495

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.