Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00520915/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00522475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brodnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionka 18
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564950800
1.5.8.) Numer faksu: 564950801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo-brodnica.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f52be8b-8e97-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f52be8b-8e97-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024059/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZE.272.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów oraz obiór wycofanych z użytku tablic przeznaczonych do zniszczenia.
Tablice zwyczajne
- samochodowe jednorzędowe - 5200 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe (zielone tło) - 11 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 17 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 11 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 87 szt.
- samochodowe dwurzędowe (kombinowane) - 198 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe -zmniejszone-zielone tło - 11 kpl.
- wtórniki (tablice samochodowe) - 102 szt.
- motocyklowe dwurzędowe - 648 szt.
- motocyklowe dwurzędowe (zielone tło ) - 4 szt.
- motocyklowe dwurzędowe (profesjonalne) - 22 szt.
- wtórniki (tablice motocyklowe) - 20 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 146 szt.
- motorowerowe dwurzędowe (zielone tło) - 23 szt.
- motorowerowe dwurzędowe (profesjonalne) - 22 szt.
- wtórniki (tablice motorowerowe) - 7 szt.
Tablice indywidualne
- samochodowe jedno/dwurzędowe - 45 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe - zielone tło - 5 kpl.
- motocyklowe dwurzędowe - 4 szt.
Tablice zabytkowe
- samochodowe jedno/dwurzędowe - 18 kpl.
- samochodowe jedno/dwurzędowe zmniejszone - 11 kpl.
- motocyklowe dwurzędowe - 18 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 11 szt.
Tablice tymczasowe
- samochodowe jednorzędowe - 275 kpl.
- samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 5 kpl.
- samochodowe jednorzędowe do przyczep - 87 szt.
- motocyklowe dwurzędowe - 127 szt.
- motorowerowe dwurzędowe - 33 szt.
Trzecia tablica na bagażnik - 322 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288379,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297661,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288379,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tablix Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011553667
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 91
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288379,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Brodnica w ramach sieci regularnych przewozów autobusowych o charakterze publicznym - II post.
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Brodnica (III postępowanie)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.