Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454014/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zamowienia-ias.szczecin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4be521-6e7d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00489213/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139901,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Białogard4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Choszczno lub w odległości do 50 km od Choszczna.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10105,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Drawsko Pomorskie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4581,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Goleniów4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15206,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Gryfice lub w odległości do 50 km od Gryfic4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20004,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Gryfino4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10935,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Kamień Pomorski4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13514,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Kołobrzeg4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Myślibórz lub w odległości do 50 km od Myśliborza4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12504,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Pyrzyce4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3042,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Stargard4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10105,14 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Szczecinek4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11082,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników zatrudnionych w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Miejsce świadczenia usług: Wałcz4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4581,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Medycyny Pracy - Gabinet Laryngologiczny Jacek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571179261
7.3.4) Miejscowość: Trzebiatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
badania laboratoryjne, rtg
SPZZOZ w Gryficach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Lekarski Karol Andrzej Ptak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860128566
7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Diagnostyka Sp. z o.o.
Szpital Spółka z o.o.
Gabinet okulistyczny Piskozub - Kałka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.