eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkowiceZakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach - zakup i dostawa instrumentów muzycznych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa instrumentów muzycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wiśniewskiego 42

1.5.2.) Miejscowość: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: +486757910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaborkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: borkowice.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01639f4c-136a-4b25-bae1-35440b7d7ca7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa instrumentów muzycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01639f4c-136a-4b25-bae1-35440b7d7ca7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039813/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526758

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.13/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa instrumentów muzycznych”.
a) Fortepian akustyczny - 1 szt
b) Fortepian akustyczny – gabinetowy - 2szt.
c) Kolumny nagłośnieniowe główne – 2 szt.
d) Kolumny nagłośnieniowe monitorowe – 3 szt.
e) Mikrofon bezprzewodowy, podwójny – 1 szt.
f) Mikrofon dynamiczny – 4 szt.
g) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.
h) statyw mikrofonowy – 6 szt.
i) przewód mikrofonowy XLR – XLR - 10 m – 16 szt.
j) przewód mikrofonowy XLR – XLR - 2 m – 5 szt.
k) Kserokopiarka – urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ – Specyfikacja Techniczna.

3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
fortepian akustyczny – min. 60 miesięcy
fortepian akustyczny gabinetowy – min. 60 miesięcy
kolumny nagłośnieniowe główne – min. 36 miesięcy
kolumny nagłośnieniowe monitorowe - min. 36 miesięcy
mikrofon bezprzewodowy, podwójny - min. 36 miesięcy
mikrofon dynamiczny - min. 36 miesięcy
mikrofon pojemnościowy - min. 36 miesięcy
statyw mikrofonowy - min. 36 miesięcy
przewód mikrofonowy XLR – XLR - 10 m - min. 36 miesięcy
przewód mikrofonowy XLR – XLR - 2 m - min. 36 miesięcy
Kserokopiarka – urządzenie wielofunkcyjne - min. 36 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32341000-5 - Mikrofony

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367467,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PASJA Jolanta Zalewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130498252

7.3.3) Ulica: ul. Wiktorska 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-587

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.